افتتاح ۲۰ طرح ورزشی در مدارس لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: با کار جهادی نزدیک به ۲۰ طرح ورزشی استان در قالب طرح شهید سلیمانی در آستانه افتتاح است.

رضا عزتی در شورای هماهنگی مدیران‌کل دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد: برگزاری این جلسه در راستای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر سند تحول بنیادین، هماهنگی و همکاری بین بخشی این نهاد‌ها و دستگاه اثرگذار با هدف تربیت نیروی تراز جمهوری اسلامی ایران است.

او به برخی دستاورد‌های اخیر دستگاه تعلیم و تربیت لرستان اشاره کرد و گفت: با کار جهادی نزدیک به ۲۰ طرح ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی در آستانه افتتاح بوده و با اعتبار هفت میلیارد ریال از امروز تجهیزات مراکز مشاوره به شهرستان‌ها و مناطق استان ارسال می‌شود.

در ادامه یونس بهاروند، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گزارشی از عملکرد این حوزه در بحث مدرسه‌سازی در قالب طرح شهید پناهی ارائه داد و گفت: با برنامه‌ریزی عملیاتی درصدد هستیم تا اول مهر نزدیک به ۱۷۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شود.

او ادامه داد: در صورت تأمین اعتبار امسال ۶۰۰ کلاس درس در استان نیز استانداردسازی می‌شود.

همچنین شجاع عربان رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان از تحصیل ۲۰۰۰ دانشجو در این مرکز خبر داد و گفت: با توجه به افزایش پذیرش توسعه فضای دانشگاهی ضروری است.

در ادامه محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان لرستان نیز از کسب ۱۰ مقام بین‌المللی توسط دانش‌آموزان استان خبر داد.

 

برچسب ها: ورزش ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.