مادر به دست دختر در زنجان به قتل رسید

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زنجان گفت: مادر زنجانی در پی یک فقره اختلاف خانوادگی به دست دخترش به قتل رسید و قاتل بلافاصله دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ محمد علی آدینه لو رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری خانوادگی در شهر زنجان، بلافاصله کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.
وی اظهار کرد: با بررسی ها و تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان جنایی مشخص شد، این درگیری در پی اختلافات خانوادگی به وجود آمده است که طی آن، دختر خانواده، مادر ۵۲ ساله خود را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داده و به قتل رسانده است.
سرهنگ آدینه لو تصریح کرد: قاتل که در همان لحظات اول در صحنه جنایت دستگیر شد به جرم خود اعتراف کرد و با اظهار ندامت و پشیمانی از کار خود، علت و انگیزه این جنایت را اختلافات خانوادگی عنوان نمود.
رئیس پلیس آگاهی زنجان خاطرنشان کرد: قاتل پس از تشکیل و تکمیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

 

سارق مامورنما در زنجان دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری فردی خبر داد که با معرفی خود به عنوان مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد منزل افراد سالمند شده و ضمن آزار و اذیت آنها با شوکر برقی اقدام به سرقت می کرد.
سرهنگ محمد مهدیخانی افزود: در راستای تماس تلفنی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت در یکی از شهرهای حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با تحقیقات میدانی خود متوجه شدند یک نفر سارق با معرفی خود به عنوان "مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر" وارد منزل افراد سالمند شده و با استفاده از شوکر برقی ضمن اذیت و ارعاب افراد به تفتیش غیرقانونی و سرقت اشیاء قیمتی آنها می پردازد.
سرهنگ مهدیخانی بیان کرد: با اخذ دستور قضائی، مخفیگاه متهم در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.
فرمانده انتظامی ابهر تصریح کرد: این متهم با اعمال مجرمانه سرقت، سوء استفاده از عناوین دولتی، آزار جسمی شهروندان با شوکر و تفتیش غیرقانونی منزل دیگران به مقام قضائی تحویل داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.