ایمانیه:

اختیار تأمین زمین در شهر‌های با جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر به استان‌ها تفویض شود

استاندار فارس گفت: در شهر‌های با جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر با کمبود زمین مواجه هستیم و به همین جهت درخواست داریم اختیار تأمین زمین در این شهر‌ها به استان‌ها تفویض شود.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در سفر به کازرون و در بازدید از روند اجرایی طرح ۳۰ واحدی خیرساز ویژه مددجویان کمیته امداد، واگذاری اختیار تأمین زمین در شهر‌های بالای ۵۰ هزار نفر به استان‌ها را زمینه ساز جهش طرح نهضت ملی مسکن در فارس دانست و اظهار کرد: تأمین مسکن که در کشور ما بُعدی از رفاه اجتماعی و یک نیاز اولیه محسوب می‌شود از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است.

او افزود: در گذشته اختیار تأمین زمین در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت به استان‌ها واگذار شد و با همکاری و تلاش همه مسئولان و دست اندرکاران، استان موفق به کسب رتبه اول کشوری در خصوص تأمین زمین شد.

ایمانیه ادامه داد: با این وجود امروز همچنان در شهر‌های با جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر با کمبود زمین مواجه هستیم و به همین جهت درخواست داریم اختیار تأمین زمین در این شهر‌ها نیز به استان‌ها تفویض شود.

او با اشاره به اقدام جهادی خیران مسکن ساز کازرون بیان کرد: حرکت خیران این شهرستان در زمینه ساخت مسکن محرومان باید به یک الگو تبدیل شود.

استاندار فارس، همکاری و مشارکت خیران بی نام در ساخت مسکن مددجویان را موجب دلگرمی مدیران برشمرد و تصریح کرد: با حمایت فرماندار، مسئولان بنیاد مسکن و کمیته امداد یک حرکت جهادی صورت گرفته و در کمتر از ۴ ماه از آغاز طرح، ساخت منازل تا مرحله سقف پیشرفت داشته است.

او گفت: این پیشرفت بدان معناست که با همت، مشارکت و هم افزایی با وجود همه موانع موجود می‌توان مشکلات را حل کرد و برای تحقق اهداف دولت و ایجاد زمینه‌های آسایش و آرامش مردم کوشش کرد.

استاندار فارس همچنین در جریان بازدید از کارخانه رله سازی خودرو در کازرون، یکی از وعده‌های دولت سیزدهم را ایجاد اشتغال دانست و تصریح کرد: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، دولت صادق الوعده است و به همین جهت همه مسئولان اجرایی باید به سهم خود در تحقق اهداف قوه مجریه مشارکت داشته باشند.

ایمانیه با اشاره به انگیزه و توان مهندسان جوان شرکت‌های دانش بنیان اضافه کرد: امروز شاهد ایجاد اشتغال و رونق فعالیت اقتصادی هستیم.

استاندار فارس در پنجاه و نهمین سفر خود به شهرستان‌های استان، با حضور در گلزار شهدای کازرون به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

از جمله برنامه‌های سفر استاندار فارس به شهرستان کازرون، بازدید از طرح نهضت ملی مسکن و بررسی روند اجرای آن، بازدید از یک شرکت تولید کننده قطعات الکترونیک خودرو، بازدید از بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی، بازدید از سد نرگسی، حضور در میز خدمت ویژه مردم و فعالان اقتصادی و شرکت در شورای اداری شهرستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار