کارگاه شیوه جذب فرزندان به نماز در تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد

کارگاه شیوه جذب فرزندان به نماز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سقاچی رئیس ستاد اقامه نماز استان فارس در تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد.

با حضور کارکنان پایور کارگاه شیوه جذب فرزندان به نماز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سقاچی رئیس ستاد اقامه نماز استان فارس در تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سقاچی رئیس ستاد اقامه نماز استان فارس ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان تیپ ۵۵ هوابرد، گفت: تمام عالم وجود هر کدام به نوعی در حال پرستش خداوند هستند و تمام موجودات مسخر انسان هستند بنابراین عبادت ماهم باید با تمام وجود و خالصانه برای خداوند باشد.

او در ادامه با اشاره به اخلاص حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب افزود: این دو بزرگوار با ارتباط قوی که با خدا داشتند معادلات سیاسی دنیا را بهم ریخته و هرچه ارتباط انسان با خدا قوی‌تر باشد توکلش نیز بیشتر می‌شود.

سقاچی گفت: باید از نماز با لذت ببریم تا بتوانیم لذت نماز را به دیگران بچشانیم؛ به وسیله نماز می‌توانیم به جایگاهی برسیم که حتی فرشتگان درگاه الهی هم به جایگاه ما غبطه بخورند. لذت بردن از نماز یعنی اینکه مفاهیم نماز را بفهمیم و بدانیم با خدا چه می‌گوئیم؟

رئیس ستاد اقامه نماز استان گفت: کسی که میخواهد دیگران را به نماز ترغیب کند باید عمل گرا باشد یعنی ابتدا خودش عامل به نماز باشد آنگاه دیگران را با خود همراه می‌کند.

او همچنین افزود: با گفتن بسم الله الرحمن الرحیم در نماز اولین گام بندگی را برداشته ایم، دل را به خدا سپرده ایم اعمالمان رنگ خدایی گرفته و مطیع محض خداوند شده ایم.

در پایان مراسم از تعدادی کارکنان فعال در امر نماز تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار