برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش دهیاران در دانشگاه پیام نور فارس

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور فارس از پایان دوره آموزشی دهیاران و کارکنان دهیاری‌های استان در مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور خبر داد.

عبدالحمید خسروی گفت: بر اساس تفاهم نامه مدیریت استانی دانشگاه پیام نور با استانداری فارس مسئولیت آموزش و توانمندسازی شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها، اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاری‌های استان به این دانشگاه واگذار شده است.

او گفت: طی سه ماهه نخست امسال آموزش دهیاران و کارکنان دهیاری‌ها با موفقیت انجام شد.

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور فارس با اشاره به اینکه در این طرح بیش از ۱۴۰۰ نفر دوره از نیرو‌های انسانی دهیاری‌های ۱۰ شهرستان فارس از آموزش‌های لازم مطابق سرفصل‌های استاندارد برای توانمندسازی بهره‌مند شدند، تاکید کرد: دهیاران و عوامل دهیاری‌های استان در این دوره‌ها با مبانی ایمنی و آتش نشانی در روستا‌ها و همچنین تسهیلگری با استفاده از روش‌های مشارکتی آشنا شدند.

خسروی یادآور شد: در این مرحله که در ۲۰ روز برگزار شد مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور در شهر‌های شیراز، جهرم، کازرون، اقلید، سرچهان، مرودشت، داراب، اوز، فیروزآباد و نورآباد مشارکت داشتند.

او همچنین گفت: دوره آموزشی توانمندسازی کارکنان شهرداری‌ها نیز آغاز شده و طی آن شرکت کنندگان سرفصل‌های مصوب آموزشی را دریافت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.