موج گرمای تابستانه در هفته آخر خرداد مهمان استان سمنان است

استان سمنان طبق پیش‌بینی هواشناسی طی این هفته روزهای گرمی در پیش دارند، به طوری که هنوز به تابستان نرسیده‌ایم، در غرب استان دمای هوا به ۴۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان   اظهار داشت: دمای هوا در بیشتر نقاط استان از امروز تا پایان هفته تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

ایرج مصطفوی ابراز داشت: شهرهای ایوانکی، گرمسار و آرادان روز چهارشنبه دمای ۴۰ و روز پنجشنبه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد را تجربه می‌کنند و دمای شهرهای سمنان، دامغان، سرخه و بیارجمند نیز تا ۳۹ درجه سانتیگراد پیش می‌رود.

وی با اشاره به حضور سامانه بارشی همزمان با افزایش دما در جو استان سمنان، افزود: طبق نقش‌های پیش‌یابی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی هواشناسی، امروز و با تداوم فعالیت سامانه بارشی، در نواحی شمالی و ارتفاعات بارش های رگباری، گاهی رعد و برق و در برخی نقاط وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان، با پیش بینی احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات از امروز تا جمعه، بیان کرد که از روز پنجشنبه تا اواخر هفته آینده نیز در بیشتر نقاط استان وزش باد شدید و گرد و خاک پدیده غالب خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.