ضرورت برخورد با متخلفان سدمعبر در شهرکرد

عضو شورای شهر گفت: برخورد با متخلفان سدمعبر در خیابان‌های شهرکرد براساس ضوابط قانونی مورد توجه قرار گیرد.

محمدرضا بیاتی رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: رفع سدمعبر در خیابان‌های شهرکرد با اولویت جدی‌تری دنبال، پیگیری و انجام شود.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون وضعیت رفع سدمعبر در خیابان‌های شهرکرد راضی کننده نیست و باید این مهم با اولویت جدی‌تری عملیاتی شود.

بیاتی افزود: واحد اجراییات شهرداری شهرکرد و سایر مسئولان مرتبط با سدمعبر در نقاط مختلف مرکز چهارمحال و بختیاری علاوه بر فعالیت پُررنگ‌تر در این حوزه باید نسبت به مقابله با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز هم فعال‌تر باشند.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: سدمعبر‌ها باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان در استفاده از پیاده‌رو‌های سطح شهرکرد شده و این در حالی است که فعالان صنف‌های مختلف در مرکز استان نسبت به سدمعبر در مقابل واحد صنفی خود اقدام کرده‌اند.

بیاتی ادامه داد: اجرای طرح انضباط اجتماعی و برخورد با متخلفان سدمعبر در خیابان‌های شهرکرد براساس ضوابط قانونی مورد توجه قرار گیرد.

فاطمه بیگی رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهروندان ساکن شهرکرد از وضعیت کیفیت آب آشامیدنی مرکز استان راضی نیستند.

وی تاکید کرد: مسئولان مرتبط درخصوص تامین آب آشامیدنی پایدار و دارای کیفیت مطلوب باید نسبت به عملکرد خود در این حوزه، نمایندگان مردم شهر در شورای اسلامی و شهروندان را قانع کنند.

بیگی افزود: هم‌اکنون پاسخ‌های رییس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری درخصوص تامین آب آشامیدنی پایدار و دارای کیفیت مناسب برای شهرکرد قابل‌قبول و قانع‌کننده نیست.

وی اظهار داشت: احداث مجتمع دامداران در ناحیه غرب شهرکرد از مهم‌ترین خواسته‌های اهالی این ناحیه و فعالان مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد در ۲۵ سال گذشته به‌شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار