پلمب ۱۰ باب مغازه در شهرکرد

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد، از پلمب ۱۰ مغازه میوه فروشی به علت رعایت نکردن قوانین سدمعبر خبر داد.

هادی مهربان با اشاره به اقدامات واحد سدمعبر شهرداری شهرکرد با بیان اینکه امسال ۱۰ مغازه به علت رعایت نکردن قوانین سدمعبر و حقوق شهروندی، پلمب شد، اظهار کرد: این مغازه‌ها شامل ۵ باب مغازه در خیابان ۱۲ محرم، ۳ باب مغازه در سه راهی شهر کیان، یک باب مغازه در بلوار امام رضا (ع) و یک باب مغازه در بلوار آزادی بودند.

وی با بیان اینکه برخورد‌های قانونی با مغازه‌دار‌هایی که اقدام به مسدودکردن پیاده‌رو‌ها می‌کنند، انجام می‌شود، افزود: افرادی که در سطح شهر اقدام به دستفروشی می‌کنند، موجب سد معبر و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان می‌شوند که لازم است برخورد‌های قانونی لازم با این افراد انجام شود.


بیشتر بخوانید


مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: هم اکنون دو اکیپ از شهرداری به صورت مداوم در حال بررسی سطح شهر هستند و در صورت مشاهده مغازه‌ای که ایجاد سد معبر کرده است، برخورد‌های قانونی لازم را انجام می‌دهند.

مهربان ادامه داد: همچنین طی ۲ ماه اخیر ۳۰ وانت بار سیار فروش میوه و... توسط شهرداری شناسایی و جمع آوری شد.

وی از مغازه‌داران و کسبه درخواست کرد: نسبت به رعایت حقوق شهروندی همکاری داشته و نسبت به ایمن‌سازی پیاده‌رو‌ها برای عابرین اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار