۶ پروژه روکش آسفالت راه‌ها در استان قزوین فعال است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۶ پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه‌ها از اردیبهشت امسال در مناطق مختلف استان در حال انجام است.

فتاح آسیابی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:این تعداد پروژه به طول ۱۷۳ کیلومتر شامل محور‌های قزوین-الموت (رجایی دشت-معلم کلایه) به طول ۱۷ کیلومتر، راه‌های شریانی شهرستان بوئین زهرا به طول ۵۰ کیلومتر، محور قزوین-رشت به طول ۶ کیلومتر، قزوین-تاکستان-آوج به طول ۳۰ کیلومتر، محور قدیم قزوین-رشت به طول ۴۰ کیلومتر و آزادراه قزوین-رنجان به طول ۳۰ کیلومتر آغاز شده و به صورت تدریجی براساس قرارداد با شرکت‌های پیمانکار انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: مجموع اعتبارات اجرای این طرح‌ها در قرارداد با پیمانکار ۴۷۴ میلیارد تومان است.

آسیابی ادامه داد:همچنین پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور قزوین-آبیک-طالقان نیز به طول ۴۵ کیلومتر و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین همچنین از ۲ پروژه خرید آسفالت جهت لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های استان نیز خبر داد و افزود:تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ کیسه آسفالت سرد با اعتبار یک میلیارد تومان خرداری و آسفالت گرم نیز با پیشرفت ۴۰ درصدی به میزان ۱۰ هزار تن و با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان خریداری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.