محله خیرآباد، مقصد بازدید دوره‌ای نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی

محمد صالح جوکار به همراه جمعی از مسئولان با مجمع جوانان محله خیرآباد دیدار کرد و پیگیر مصوبات بازدید‌های گذشته این محله شد.

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: در راستای بازدید‌های دوره‌ای از مناطق مختلف شهر و محلات قدیم، جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار یزد، شهردار یزد، اعضای شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان با مجمع جوانان خیرآباد و مردم اهالی دیدار کرد.

او هدف از این بازدید‌ها را بررسی مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و عمرانی بیان کرد و افزود: از مهمترین مسائل مطرح شده در دومین دیدار نماینده مردم با مردم محله خیرآباد، آزادسازی کامل بلوار شهید موحدین (جوکار)، تکمیل زمین ورزشی قلعه خیر آباد، روشنایی معابر اصلی منطقه خیر آباد و مباحث عمرانی از قبیل روکش آسفالت معابر خیر اباد و بازپیرایی پارک‌های درون محله‌ای است.

در این بازدید جوکار ضمن تشکر از همراهی مسئولان به ویژه شهردار یزد و اعضای شورای اسلامی شهر یزد، از اقدام خرید باغ بزرگ شهرداری منطقه چهار در بلوار شهید موحدین برای استفاده عموم تشکر کرد.

محی الدینی شهردار یزد نیز در این نشست ضمن بیان فعالیت‌های شهرداری در این ناحیه شهر، از زحمات شبانه روزی مدیر منطقه چهار و همکارانشان در تحقق پروژه‌های عمرانی به ویژه اتمام به موقع پیاده روسازی و آسفالت کوچه رحمتی، آغاز فرایند عمرانی ایجاد زمین چمن داخل قلعه خیرآباد و آزادسازی ادامه خیابان برازنده مقدم تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار