رژیم صهیونیستی دستور شلیک به سربازان مصری را صادر کرد

رژیم صهیونیستی در مقررات جدیدی که تنظیم کرده به ارتش خود اجازه می‌دهد در صورت مشاهده فعالیت غیرعادی از سربازان مصری، به سوی آن‌ها شلیک کنند.  

یک ایستگاه رادیویی عبری گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی مقررات جدیدی برای سربازان خود صادر کرده است که به آن‌ها اجازه می‌دهد در صورت وجود هرگونه فعالیت غیرعادی از یک سرباز مصری در مرز، به او شلیک کنند.

به گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، به سربازان صهیونیست دستورات جدیدی داده شده است تا هرگونه حرکت غیرمعمول نیرو‌های مصری در آن سوی مرز را به عنوان یک «اقدام تجاوزکارانه بالقوه» تلقی کنند.

گفتنی است پس از سال‌ها تلاش برای عادی سازی روابط بین مصر و رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری در روز‌های اخیر به شکست توافق عادی سازی بین مصر و رژیم صهیونیستی پرداخته و تاکید کردند که این عادی سازی پس از عملیات سرباز مصری محمد صلاح در صحرای سینا، «توهم» است. 

گفتنی است، یک سرباز مصری به نام «محمد صلاح ابراهیم» صبح روز سیزدهم خرداد در درگیری با نظامیان صهیونیست، سه تن از آن‌ها را به هلاکت رساند و خودش نیز به شهادت رسید. این درگیری در ساعت چهار و نیم بامداد در گذرگاه «نیتسانا» که در سال ۱۹۸۲ پس از امضای معاهده سازش بین رژیم صهیونیستی و مصر بنا شده، رخ داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
چرا از تعطیلی شنبه ها روز تعطیلی فرقه یهود ربا خوار چیزی نمی نویسید

مجلس با تعطیلی شنبه ها موافقت کرده و بهانه اینکار را ارتباط با تجارت جهانی ذکر کرده بود
سوال این است چند در صد مردم با تجارت جهانی سر و کار دارن امار بگیرید کمتر از یک درصد خواهد بود خوب ان یک درصد شیفت بایستند الان دوره اینترنت است انهایی که با تجارت جهانی کار دارن در هر ساعت شبانه روز با دورکاری می توانن به کارهاشان برسند
تازه با خیلی از کشورها ساعت کاری ما فرق دارد اینجا شب است انجا روز است بیاییم بگیم شب ها بیدار باشیم و روز ها بخوابیم چون تجارت جهانی داریم
ما فرهنگ خودمان را داریم چرا باید از یهودی ها پیروی کنیم و شنبه را تعطیل کنیم
ایا این نشانه ورود یهود ربا خوار به ساختار مملکت نیست که هر کجا ورود پیدا می کند ثروت را دریک جا انبار می کند و بقیه را در فقر نگه می دارد همان اتفاقی که در مملکت ما دارد می افتد و فاصله طبقاتی بیداد می کند خدا یهود ربا خوار را از این مملکت دور کند که منشا همه مشکلات و گرانی های کشور از این جماعت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
مسئولان مملکت یاد بگیرند طالبان اومدند کشتند وبرگشتند ونه مجلس نه وزارت امور خارجه نه رئیس جمهور کاری نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
همچین بیکار هم ننشستیم گلم !!
اگه اطلاعاتت کمه یه کم تحقیق کنی ضرر نمیکنی !
بعد شهید شدن مرزبانان و.. اولا دراون درگیری ما چندین برابر اونها را کشتیم و دوما اسم نمیاره چون تایید نمیشه(فقط بگم از سران به قول خودشون عالی رتبشون مثل وزیر جنگ و...) ، اون احمقی که با 20 لیتری زرد کشورمارا تهدید کرد درکما بود الان نمیدونم به درک رفت یا زنده موند یا هنوز تو کما هستش !
بعد از اون هم اون یکی که کشورما را تهدید کرده بود الان زیر خروارها خاک خوابیده !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
خداشکر کم کم داره همه چی به ضرر لاشخورهای صهیونیست بد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل نابودی صهیونیست نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
غلط کرده...بزنه باید دادگاهی بشه هم سازمان ملل و شورای امنیت باید جلسه بزاره هم دادگاه مثلا بیرطرف لاهه....ده بار ایران تو لاهه شکایت کرد تو سازمان ملل شکایت کرد.حزب کومله و منافقین جنایت و آدم کشتن ترور وبمب گرا دادن و تجهیز گروهک ها.و آموزش بمب ووو آیا کاری کرد لاهه؟؟ ولی برا اسرایل اگر غلطی کنه مصر حق انتقام داره
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیوlU-238.03
۲۲:۴۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
مصر بشدت مورد حمایت روسیه است. رژیم صهیونیستی قبر خودش را گودتر نکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
مصریها تحویل بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
نخیر ایرانیها یاد بگیرند طالبان حمله کردوکشتند ورفتند تازه میخواهیم باهاشون فوتبال بازی کنیم
آخرین اخبار