عملیات بازرسی بار غیرهمراه حجاج استان کرمان آغاز شد

مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: عملیات بازرسی بار غیرهمراه حجاج استان کرمان از دیروز آغاز شده است و تا ۲۳ خرداد ادامه دارد. 

علی جزینی زاده با اشاره به حضور تمامی عوامل برگزار کننده عملیات اعزام حجاج استان کرمان از فرودگاه بین المللی کرمان گفت: از ساعات ابتدایی صبح روز جمعه ۱۹ خردادماه، عملیات بازرسی بار غیر همراه زائران الهی و نبوی از سراسر استان کرمان در پایانه حجاج فرودگاه بین المللی کرمان آغاز شده است و تا پایان روز ۲۳ خرداد ادامه خواهد داشت. 

در ادامه جزینی زاده و مسئولان مرتبط از انبار نگهداری لوازم زائران در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی کرمان بازدید کردند.

جزینی زاده روند بازرسی را با دقت حسب دستور العمل‌های مصوب برابر مقررات اعلام و تاکید کرد: پیرو توصیه‌های اکید و حضوری فرمانده پلیس فرودگاه‌های استان کرمان در جمع حجاج استان کرمان، لازم است تا زائران از حمل و یا به همراه داشتن موادی که برابر مقررات اکیدا ممنوع اعلام شده است، جدا خودداری کنند. 

 مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان از اعمال محدودیت قانونی از سوی پلیس برای حجاج حامل مواد مخدر و آنچه که برابر قانون جرم تلقی می‌شود خبر داد و تاکید کرد: از ادامه سفر حجاجی که از آن‌ها به هر صورت مواد مخدر کشف شود، برابر قانون از یک یا چند نوبت جلوگیری خواهد شد که امیدواریم زائران برای مرتبه آخر به این نکته مهم توجه و از این سفر معنوی محروم نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۴۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
چی خاصی نیست
آخرین اخبار