ادامه تمرینات حسن یزدانی و یارانش در اردوی مازندران

حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به همراه برخی آزادکاران تمرینات آماده سازی خود را در استان مازندران دنبال می‌کند.

با تصمیم کادر فنی اردوی یک هفته‌ای تیم ملی کشتی آزاد از روز ۱۱ خردادماه در مازندران آغاز شده و ۱۸ کشتی گیر برتر کشور در این اردو حضور دارند که بیشتر نفرات حاضر مازندرانی هستند.

در همین راستا غلام نوری زاد دبیر هیئت کشتی استان مازندران درباره این اردو، گفت: کامران قاسمپور، رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی، حسن یزدانی، علی سوادکوهی، امیرحسین زارع، رضا اطری و محمد نخودی کشتی گیران مطرح مازندران در این اردو هستند و همه کشتی سرحال و شاداب تمرینات خود را دنبال می‌کنند و تلاش شد بهترین امکانات را در اختیار این ملی پوشان بگذاریم.

وی تصریح کرد: این اردو به گونه‌ای است که کشتی گیران مازندرانی فقط روز‌ها در اختیار کادر فنی هستند و شب‌ها در کنار خانواده و در منزل خود حضور دارند و تنها کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و چند کشتی گیر غیر مازنی در مازندران اسکان دارند.

طبق برنامه قرار است پس از این اردو، اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روز‌های ۲۳ خردادماه لغایت ۵ تیرماه در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار شود و پس از چند روز استراحت، کشتی گیران اردوی بعدی خود را از روز ۹ تیرماه آغاز می‌کنند که در پایان این اردو و در دهه سوم تیرماه چند کشتی گیر برای برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی راهی کشور مجارستان خواهند شد.

تیم ملی کشتی آزاد دو رقابت بازی‌های آسیایی چین در اواخرشهریورماه و رقابت‌های جهانی صربستان و گزینشی المپیک در اوایل مهرماه را پیش رو دارد و در ادامه رقابت‌های کسب سهمیه المپیک و حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس که تابستان سال آینده برگزار می‌شود، در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
حسن دلاور
آخرین اخبار