مقام‌های آمریکایی: صدای انفجار به دلیل انجام رزمایش نظامی بود

برخی منابع آمریکایی مدعی شدند پرواز یک جنگنده در حین پرواز نظامی باعث شنیده شدن صدای انفجار در واشنگتن بوده است.

مقام‌های آمریکایی به خبرگزاری رویترز گفتند که شنیده شدن صدای انفجار در پایتخت این کشور به دلیل پرواز یک هواپیما و پاسخ جت‌های جنگنده حین انجام یک رزمایش نظامی بود.

به گفته مقامات وزارت دفاع، جت‌های جنگنده در این رزمایش یک جت شخصی را رهگیری می‌کردند که وارد حریم هوایی واشنگتن دی سی شده بود، این جت سپس در مناطق کوهستانی در جنوب غربی ویرجینیا سقوط کرد.

یکی از مقام‌های آمریکایی به رویترز گفت: «جت اف-۱۶ حوالی ساعت ۳ بعدازظهر هنگام برخاستن از پایگاه نیروی هوایی اندروز در تعقیب سیسنا سیتیشن (Cessna Citation) باعث انفجار صوتی شدید شد و خانه‌ها را در سرتاسر پایتخت تکان داد.»

اداره هوانوردی فدرال (FAA) به خبرگزاری ایندیپندنت گفت که این هواپیما از تنسی به مقصد نیویورک برخاسته بود، اما در منطقه‌ای کم جمعیت در نزدیکی «استونتون» در حدود ۱۵۰ مایلی جنوب غربی دی سی سقوط کرد.

بر اساس اخبار منتشر شده، تمام سرنشینان هواپیمای سبک حامل چهار مسافر که حریم هوایی پایتخت آمریکا را نقض کرده بود، پس از سقوط در کوه‌های ویرجینیا، جان باختند.

یک مقام آمریکایی به رویترز گفت که جت‌های جنگنده باعث سقوط هواپیما نشده‌اند.

شب گذشته گزارش‌ها حاکی از آن بود که صدای انفجاری مهیبی در حوالی واشنگتن دی سی در حالی شنیده که ارتش آمریکا در حال انجام تمرینات دفاع هوایی بود. ساکنین نزدیک «مریلند» و «ویرجینیا» همگی گزارش دادند که صدای انفجاری بزرگ را بعد از ساعت ۸ شب به وقت محلی شنیده‌اند. مردم در آناپولیس و دیل سیتی از ویرجینیا صدای عجیبی را گزارش کردند. این دو شهر حدود ۶۰ مایل از هم فاصله دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
نشانه های انقلاب و جنگ داخلی تو آمریکا داره میزنه بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
آمریکا از داخل نابود میشه نه از بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
مرگ برامریکا مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
صد در صد اف 16 با موشک اون هواپیماها رو زده
آخرین اخبار