متلاشی شدن باند سرقت مسلحانه در ساری

فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند ۵ نفره سرقت مسلحانه احشام و منزل در شهرستان ساری خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در روستا‌های شهرستان ساری، رسیدگی به موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان مازندران قرار گرفت.

او افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مازندران با تلاش شبانه روزی و اقدامات علمی، فنی و اطلاعاتی موفق شدند باند ۵ نفره‌ای از سارقان احشام و منزل را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان به همراه سلاح‌های سرد و گرم دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این که متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به ۳۰ فقره سرقت احشام، منزل و اماکن اعتراف کردند و مقادیری قابل توجه وسایل منزل و احشام سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد، گفت: تحقیقات جهت کشف سرقت‌های احتمالی دیگر متهمان و تکمیل پرونده کماکان ادامه دارد.

سردار میرزایی گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد سرقت‌هایی که توسط این سارقان صورت گرفته از اماکن و دامداری‌های با ضریب پایین امنیتی بوده، لذا به دامداران و صاحبان احشام توصیه می‌شود نسبت به مقاوم سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت در محل نگهداری دام‌ها اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار