زمین کمپ تمرین را به یک روزنامه دادند

افشاگری باورنکردنی قربانزاده علیه فتح‌الله‌زاده

رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!

به نظر می‌رسد که داستان‌های پیرامون مدیرعامل سابق استقلال و رئیس سازمان خصوصی سازی حالا حالا‌ها ادامه دارد. چرا که قربانزاده در جدیدترین استوری خود، به مسئله قابل توجهی اشاره کرده است.

از مدت‌ها پیش برخی اخبار درخصوص اقدامات علی فتح‌الله‌زاده منتشر شد. برخی رسانه‌ها و افراد مدعی شدند او زمینی را که برای باشگاه استقلال بوده، به نام روزنامه استقلال جوان زده و آن را به فروش رسانده است. حتی واعظ آشتیانی نیز چند سال پیش به زمینی که در یکی از شهر‌های شمالی جزو املاک باشگاه بوده، ولی توسط فتح‌الله‌زاده به فروش رسیده، اشاره کرد.

حالا نیز رئیس سازمان خصوصی سازی با انتشار یک استوری، یک بار دیگر به افشاگری علیه علی فتح‌الله‌زاده پرداخت تا بدین صورت مشخص شود ادعا‌های سه سال پیش واعظ آشتیانی چندان هم بی مورد نبوده است.

در استوری قربانزاده آمده است که عاطفی، شهردار بندر کیاشهر اعلام کرده یک زمین چهار هکتاری برای ایجاد کمپ تمرینی به باشگاه استقلال داده شده و فتح‌الله‌زاده آن را به روزنامه استقلال جوان منتقل کرده است و در ادامه نیز آن را به یک شخص حقیقی فروخته است.

افشاگری باورنکردنی قربانزاده علیه فتح‌الله‌زاده

قربانزاده که با حضور در برنامه فوتبال برتر، یکی از جنجالی‌ترین مناظره‌های فوتبالی کشور را رقم زد و در ادامه نیز مقدمات استعفای علی فتح‌الله‌زاده را فراهم کرد، مدعی بود که مدیرعامل سابق استقلال و اعضای هیئت مدیره را بابت برخی تخلفات روانه دادگاه خواهد کرد.

حالا و با ادعای جدیدی که رئیس سازمان خصوصی سازی آن را منتشر کرده، به نظر می‌رسد پرونده دیگری حول محوریت قربانزاده و فتح‌الله‌زاده تشکیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
ِآقای قربانزاده به تو ربطی نداره..این که نشد تخلف مدیران پرسپولیسم بگو...نکنه اونا پاکن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
جای این حرف‌ها استوریه ؟؟ اون هم در یک سکو ممنوع ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
اگر در ایران کسی فکر کند که پیشرفت نکردن فوتبال ایران بخاطر امکانات است آن فرد یک احمق به تمام معنا است دلیل در جا زدن فوتبال ایران وجود افراد دزد و خائن امثال علی کریمی است که خیلی سعی کرد حتی رئیس فدراسیون بشود ولی چون در بین چهار نفر کاندید چهارم شد برای در آمد بیشتر وجبران کردن رو به وطن فروشی آورد و تا زمانی که امثال تاج وفتح الله زاده وعلی کریمی هستند هیچ جوان با استعدادی بدون پارتی ودادن حق حساب وارد تیم های باشگاهی معتبر ایران ویا تیم ملی نمی شود و نخواهد شد و فوتبال ایران هم در همین سطح خواهد ماند ولی فوتبال دیگر کشورهای آسیایی پیشرفت خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیس کبیر
۱۰:۰۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
ها.... چیه!؟.... اینجارو که دیگه نمی تونین گردن پرسپولیس و بابا ونمیدونم کی و کی بندازین! نیاین بگین فتح اله هم پرسپولیسی بوده
Iran (Islamic Republic of)
مهندسم
۰۹:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
به وااله دلمون خوش بود به فوتبال و پرسپولیس و استقلال. الان همش شده پول میلیاردی و خیلی کم نشان از تعصب میبینیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
مسئولین دزد رو باید بگیرید نه آفتابه دزدها رو .غارت کردند مملکت رو خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا به زمین گرم بنشینه امثال شما ه رو .الهی سرطانی بشه به جون تون که جوانهای مردم رو بدبخت کردید با این دزدی ها و غارت اموال مملکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
پرونده تخلفات بسیار
اما نتیجه هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۳۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
این فقط یک گوشه بسیار کوچک از سوء استفاده مسئولین است......
آخرین اخبار