۵۰ مصوبه برای رشد توسعه و آبادانی لنجان دستاورد سفر یک روزه استاندار

در سفر یک روزه استاندار به شهرستان لنجان ۵۰ مصوبه برای رشد توسعه و آبادانی این شهرستان به تصویب رسید.

استاندار اصفهان در حاشیه جلسه شورای اداری در شهرستان لنجان با اشاره به بررسی طرح‌های مختلف شهرستان لنجان گفت: تعداد قابل‌توجهی از پرونده‌های فعالان اقتصادی که در بخش‌های مختلف از جمله تسهیلات، مباحث بیمه‌ای و مباحث زیرساختی دچار مشکل بودند در این جلسه ارزیابی شدند.


سید رضا مرتضوی افزود: حدود ۵۰ مصوبه برای شهرستان لنجان در بخش‌های مختلف زیرساختی، راه، جاده، مباحث مربوط به شبکه و تأمین آب و مباحث مربوط به کارگاه‌های مزاحم شهری تصویب شد.


استاندار اصفهان با بیان اینکه در بخش تأمین مسکن، طرح‌های توسعه مسکن و نهضت ملی مسکن مصوباتی داشت افزود: در بخش‌های دیگر از جمله نوسازی مدارس و بخش‌های فرهنگی راهکار‌های لازم برای حل مسائل و مشکلات شهرستان لنجان جمع‌بندی شود.


استاندار اصفهان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در قالب نرم‌افزاری رصد خواهند کرد تا اجرای مصوبات با تأخیر مواجه نشود گفت: با زمان‌بندی که برای هریک از این مصوبات در نظر گرفته شده است، انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف تلاش کنند تا مصوبات در مهلت مقرر اجرایی شوند و استانداری اصفهان نیز در قالب ستاد سفر و دبیرخانه سفر‌های استان به صورت ماهانه مصوبات رصد می‌شود.


بهره برداری از نردبان ۵۶ متری سازمان آتش نشانی فولادشهر مجتمع فرهنگی تاریخی کاترینگ پارک پرنیان شبکه ۲۰ کیلووات شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر و تقاطع غیر همسطح چرمهین زمان آباد و کلنگ احداث طرح ملی مسکن در باغ بادران از مهترین برنامه‌های استاندار در لنجان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۴۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
شهرهای جدید و بزرگی را در کوهپایه های رخ و در غرب استان و از فولاد مبارکه تا چرمهین و یا باغ بهادران میتوان طراحی کرد و ساخت
و سر ریز جمعیت استان را به این دشت صاف و هموار و کوهپایه ایی و خنک انتقال داد