دیدار مقام‌های صهیونیست با سالیوان درباره برنامه هسته‌ای ایران

نگرانی از پیشرفت‌های ایران در منطقه و تحولات سیاسی اخیر موجب شده دو مقام صهیونیست برای مذاکره درباره برنامه هسته‌ای ایران راهی واشنگتن شوند.

رژیم صهیونیستی دو مقام خود را به واشنگتن اعزام کرده تا با جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی دولت بایدن درباره برنامه هسته‌ای کشورمان دیدار و گفتگو کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاخ سفید، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت آمریکا عصر پنجشنبه به وقت محلی در کاخ سفید میزبان ران درمر، وزیر امور راهبردی (استراتژیک) رژیم صهیونیستی و زاچی هانگبی، مشاور امنیت ملی این رژیم بود و درباره برنامه هسته‌ای ایران و جلوگیری از دستیابی به سلاح هسته‌ای گفتگو کردند.

کاخ سفید در بیانیه خود گفت: طرفین در مورد طیف وسیعی از مسائل جهانی و منطقه‌ای مورد علاقه دوجانبه گفتگو کردند.

در بیانیه کاخ سفید آمده است: با پیگیری گروه مشورتی - راهبردی آمریکا و اسرائیل در ماه مارس، طرفین به بحث در مورد هماهنگی بیشتر برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای و راه‌های مقابله با تهدیدات ایران و نیرو‌های نیابتی آن ادامه دادند.

کاخ سفید ادامه داد: سالیوان درباره نگرانی مشترک ما در رابطه با تعمیق روابط نظامی روسیه با ایران و اهمیت حمایت از اوکراین در دفاع از خاک و شهروندانش و پهپاد‌های ایرانی گفتگو کرد.

در ادامه این بیانیه همچنین بر تعهد واشنگتن به ادامه حمایت‌ها از رژیم صهیونیستی و تامین امنیت و کمک به اقتصاد این رژیم در منطقه تاکید شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۲:۳۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
محاسبات ایران وآمریکااشتباهه : "
ماقادریم ایران وآمریکاراهم زمان نابودکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۳:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
عبدالغفار. سخن بگو تا شناخته شوی. نه هر چه بر آید بگوید اهل شناخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
مرک بر اسرائیل مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
بازفتی
۱۱:۵۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
اوکراین را خود غرب و روسیه به نابودی کشاندند و صحبت از پهپادهای خیالی ایران میکنند
روزگاری اوکراین قدرتی اتمی و مجهز به موشکها و سلاحهایی بروز بود و فریب همین غرب را خورد ، طبق مثلی است قدیمی
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
ایران اگر پهپادهای پهپاد بودند طالبان و تروریست‌های مرزی را میزد
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۱:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
به رفع تحریم‌های وعده داده شده عمل نشد ؟؟؟
هیچ!!!!
تحریمها چند برابر هم شد!!!!!!!؟؟؟؟؟
برجام همچنان ادامه دارد!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
نه خسارتی!!!!!
نه تضمینی!!!!!
نه همکاری!!!!
باز هم تحریم!!!!!
آژانس سیاسی و ساخته و پرداخته دست دارندگان سلاح اتمی است
وای به روزی که همین کشورهای خلع سلاح شده اتمی همچون اوکراین با فریب آژانس و دارندگان سلاح اتمی !!!!!! در چند روز فتح شوند
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۱:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
ما ریشه های رژیم صهیونیستی را میزنیم و این درخت سمی را نابود میکنیم. و به دریای مدیترانه میسپاریم تا ببرد هر جا دلش بخواهد. هر جا مهدی(عج) ترانه بخواند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
درمجمع عمومی سازمان ملل حقانیت ایران برای بسیاری ازکشورها محرز شده وآنهاازایران در درختیارگرفتن چندین پست مهم حمایت کرده اندواین نشان ازانزوای رژیم صهیونیستی وحامیان تجاوزگرش میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
سلام.امریکا،انگلیس و برخی کشورها نوچه اسرائیل تروریست غاصب هست.اما باید به فکر داخل کشور و رفاه مردم نیز بود،چهل ساله پراید رو با چراغ و اتاق متفاوت حلبی مونتاژ میکنید و ده ها هزار نفر از مردم کشورمان تا کنون توسط این حلبی ها کشته و معلول شدند.واردات گسترده میلیونی به مدت دو سال برای عموم مردم ایران ازاد کنید تا بازار سیاه درست شده توسط شرکتهای انحصاری گرانفروش ده برابری شکسته شود.خود پراید و فیست لیفتهای پراید چون تیبا و...با سرعت بسیار کم زیر 20 کیلومتر تصادف کرده و عین کاغد مچاله شده،خودروهای حلبی که شرکتهای انحصاری در حال گرانفروشی ده برابری هستند سالانه هزاران معلول و کشته برجای میگذارد،باید واردات خودروهای کم مصرف ایمن صفر و کارکرده زیر5سال برای همه مردم ایران ازاد کنید تا این انحصار،گرانفروشی ده برابری شکسته شود.مجلس و دولت باید خدمتگزار مردم باشند،این همه شهید دادیم تا مردم در رفاه باشند،نه اینکه سرمایه مملکت در دست 5درصد اقازاده ها باشد.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
خوب طبیعیه آمریکا بدون اجازه اربابش رژیم
صهیونیستی آب هم نمی خوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
اینا کاری دیگه ندارن فقط فکر غارت وجپاول کشوره ها عستند
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۰۹:۳۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
دتیاروبازیچه کردن بی شرفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
سلام.خود پراید و فیست لیفتهای پراید چون تیبا و...با سرعت بسیار کم زیر 20 کیلومتر تصادف کرده و عین کاغد مچاله شده،خودروهای حلبی که شرکتهای انحصاری در حال گرانفروشی ده برابری هستند سالانه هزاران معلول و کشته برجای میگذارد،باید واردات خودروهای کم مصرف ایمن صفر و کارکرده زیر5سال برای همه مردم ایران ازاد کنید تا این انحصار،گرانفروشی ده برابری شکسته شود.مجلس و دولت باید خدمتگزار مردم باشند،این همه شهید دادیم تا مردم در رفاه باشند،نه اینکه سرمایه مملکت در دست 5درصد اقازاده ها باشد.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
موشک میقولی؟
آخرین اخبار