مدیرکل انتخابات وزارت کشور مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات

اسلامی گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

محسن اسلامی مدیرکل انتخابات وزارت کشور در همایش آموزشی توجیهی فرمانداران، معاونان سیاسی، بخشداران و دبیران ستاد انتخابات استان، مشارکت بالا در انتخابات را یکی از مهمترین مولفه‌ها در بحث انتخابات عنوان کرد و گفت: باید تمام تلاشمان را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو به کار بگیریم. 

او با تاکید بر اینکه مشارکت بالا در انتخابات نشان دهنده اقتدار نظام است، افزود: دشمن این موضوع را به خوبی می‌داند و تمام تلاشش را به کار می‌بندد که مانع حضور مردم در انتخابات شود.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور اظهار داشت: باید خود را برای عرصه انتخابات پیش رو به عنوان رویداد مهم سیاسی آماده کنیم تا بتوانیم انتخاباتی شکوهمند و سالم داشته باشیم.

او ادامه داد: یکی از موضوع‌های بسیار مهمی که در ارتباط با بحث انتخابات باید به آن توجه داشته باشیم، لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه تمامی افرادی است که با فرایند انتخابات درگیر هستند.

اسلامی با اشاره به پاسخگویی دولت به مشکلات بوجود آمده سال‌های گذشته است، تصریح کرد: یکی از افتخارات دولت سیزدهم اینست که کار‌های زمین مانده گذشته را جلو برده و بار آن را به دوش می‌کشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار