فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان تقویت می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مذاکراتی در تهران برای رفع محرومیت استان با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام شده که با اجرایی شدن آن فعالیت‌های محرومیت زدایی این نهاد در استان پررنگتر از گذشته می‌شود.

غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در نشست با تعدادی از مدیران ارشد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: ستاد اجرایی فرمان امام پس از تأسیس منشا خدمات بزرگی در کشور شده و نقش موثری در طراز کردن ناطرازی‌ها داشته است.

وی ادامه داد: اگرچه انقلاب اسلامی منشأ خدمات زیادی برای مردم بوده است، اما برخی نهاد‌ها و دولت‌ها در این حوزه خوش درخشیده اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دولت سیزدهم سیاست توزیع عادلانه منابع با اولویت مناطق محروم را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا اعتبارات قابل توجهی به این استان اختصاص داده است.

حیدری با اشاره به نرخ بالای بیکاری در این استان، اظهار داشت: با کمک نهاد‌هایی نظیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می‌توان با اشتغالزایی این چالش را از میان برداشت.


بیشتر بخوانید


وی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ساخت مسکن، حوزه کشاورزی و دامپروری، احداث مدرسه و پل در استان فعالیت‌هایی در سال‌های گذشته داشته است و این فعالیت‌ها با تفاهم نامه‌ای که به تازگی منعقد می‌شود تقویت می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار