نمایش توانمندی های منطقه ویژه اقتصادی پیام در نمایشگاه پست

نخستین نمایشگاه صنعت پست کشور در حالی که از دیروز در محل مصلا، فعالیت خود را آغاز کرده‌، ظرفیت و پتانسیل های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نیز در این نمایشگاه، در معرض نمایش دید عموم قرار داده شده است.

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام  هم اکنون در کنار فعالیت در عرصه تولیدی در بخش های دیگری از جمله حمل و نقل در دو حوزه زمینی و هوایی نیز در حال خدمات رسانی است.

او افزود: استقرار حدود ۱۰واحد فعال در زمینه حمل و نقل بار هوایی و زمین در پیام موجب شده تا امروز تقاضاهای زیادی برای مستقر شدن شرکت های فعال در این بخش در این منطقه را شاهد باشیم.

جعفری گفت: با توجه به زیر ساخت های مناسب در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و با هدف آشنا شدن با ظرفیت‌های خوب این منطقه در حوزه حمل و نقل، پیام در نخستین نمایشگاه پست کشور حضور یافته است.
 

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در این رابطه عنوان کرد: پیام با هدف معرفی ظرفیت های موجود و ارایه آخرین دستاوردهای منطقه در این نمایشگاه شرکت کرده است. 

او با اشاره به حضور پنج واحد اقتصادی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در این نمایشگاه، تصریح کرد: شرکت های اطلس ایر، گشایش بار کرج، پایا ترابر کوشا، پارتیان ترابر پارس و نیک تک فعال در حوزه های بار هوایی و لجستیک در این نمایشگاه حضور دارند.

جعفری گفت: نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته با هدف معرفی جدیدترین فناوری‌ها، دستاوردها و خدمات در صنعت پست با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمند سازی از ۸ تا ۱۱ خرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.