مشارکت ۱۸ میلیاردی آبیکی‌ها در کمک به نیازمندان

رئیس کمیته امداد آبیک گفت: مردم نیکوکار طی سال گذشته با کمک بیش از ۱۸ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومانی در طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کردند.

مجید رشوند رئیس کمیته امداد آبیک بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خدمت به نیازمندان و محرومان طرح‌های مختلفی را به اجرا درمی آورد که همه این طرح‌ها براساس نیت نیکوکاران تعریف شده است.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار طی سال گذشته با کمک بیش از ۱۸ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومانی در طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت و به نیازمندان آبیک کمک کردند.

رئیس کمیته امداد آبیک اضافه کرد: از این میزان مشارکت بیش از سه میلیارد و ۲۳ میلیون تومان اطعام و افطاری، بیش از ۵۷۶ میلیون تومان نذر و قربانی، بیش از یک میلیارد و ۷۴۶ میلیون تومان اکرام ایتام و بیش از دو میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان اکرام محسنین بوده است.

وی افزود: همچنین بیش از دو میلیارد و ۶۰۱ میلیون تومان مشارکت در طرح احسان حسینی، بیش از ۶۵۴ میلیون تومان مشارکت در جشن عاطفه‌ها و بیش از یک میلیارد و ۴۴۵ میلیون تومان مشارکت جشن نیکوکاری بوده است.

رشوند عنوان کرد: در این مدت مردم نیکوکار بیش از ۳۰۱ میلیون تومان در زمینه اشتغال نیازمندان و بیش از ۵۶۱ میلیون تومان برای تأمین معیشت نیازمندان مساعدت و کمک مردمی را داشته ایم.

وی یادآورشد: مردم نیکوکار علاوه بر مراجعه حضوری، می‌توانند از طریق کد مهربانی# ۰۲۸۳*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به نیازمندان شهرستان آبیک اهداء کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار