افتتاح طرح های ورزشی، اشتغال زایی و تربیتی در الله آباد

سردار نظری گفت: چمن مصنوعی و ۲ کارگاه اشتغال زایی و طرح تربیتی جوانه‌های انقلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در الله آباد افتتاح شد.

سردار نظری امروز در مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) در منطقه الله آباد با تبریک دهه کرامت گفت: با خوش سلیقگی دوستانمان در دهیاری روستای الله آباد در حاشیه شهر کرمان، ناحیه امیرالمومنین (ع)، بسیج سازندگی و معاونت اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان امروز یک طرح ورزشی، ۲ طرح اشتغال زایی و تربیتی در منطقه الله آباد افتتاح شد.

او بیان داشت: امروز چمن مصنوعی و ۲ کارگاه اشتغال زایی و طرح تربیتی جوانه‌های انقلاب را در منطقه الله آباد با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح کردیم  و این موضوع همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  گفت: سعی داریم  برخی از کار‌های دیگری را که قبلا آغاز شده  و نیمه تمام مانده اند، با تامین اعتبارات دنبال کنیم و امیدواریم  بتوانیم  آن‌ها  را برای استفاده عموم مردم در آینده به بهره برداری برسانیم.

او با اشاره به اینکه رسیدگی به حواشی شهر‌های بزرگ مثل کرمان و شهر‌هایی که به دلایل مختلف مهاجرت داشتند، یکی از رسالت‌های سپاه است، بیان داشت: معاونت اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان، در خصوص این محدوده‌ها طرحی را با عنوان طرح جوادالائمه و طرح کرامت دارد که در حال پیگیری آن‌ها هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امیدواریم با افتتاح طرح‌های تربیتی، اشتغال زایی، مهارت آموزی، خانه‌های مهارت و همچنین زیرساخت‌های ورزشی بتوانیم نقش موثری در پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در حاشیه شهر که از لحاظ جوانی جمعیت  وضعیت خوبی دارند، ایفا کنیم، بیان داشت: امیدواریم بتوانیم کمک کنیم، جوانان به سمت معضلاتی که وجود دارد، نروند و به دنبال ورزش و اشتغال سالم و بدون هر گونه بزهکاری باشند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.