در انتهای معاملات بازار سرمایه:

ریزش بیش از ۳۴ هزار واحدی/ شاخص کل بورس قرمز پوش شد

شاخص کل بورس با اُفت ۳۴ هزار و ۷۱۶ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۲۵۱ واحدی ایستاد.

شنبه (۶ خرداد) شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۵۰۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۶۵ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۳۴ هزار و ۷۱۶ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۲۵۱ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۶ هزار و ۹۸۲ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «میدکو» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «پی پاد»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند. شاخص کل هم وزن با اُفت ۱۲ هزار و ۹۰ واحدی روی پله ۷۸۰ هزار و ۸۱۵ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۰ هزار و ۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۶ هزار و ۹۸۲ هزارمیلیارد تومان رسید.
شاخص فرابورس هم با اُفت ۴۵۱ واحدی روی پله ۲۹ هزار و ۴۱ واحدی ایستاد.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۱۵۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های دامین، ساروم، پلاسک بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های خنصیر، دکوثر و ثشاهد بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های زگلدشت، اوان و وگستر بیشترین افزایش قیمت و سهام چخزر، ثعمرا و ثرود بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های سپر، افران و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، یاقوت و فیروزا در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، زفجر و اعتماد بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۸۶۴، اراد ۱۲۷۴ و اراد ۹۰۴ در فرابورس ایران داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های میدکو۲، دارایکم و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، خودرو و وبملت بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴، اراد ۸۶۴، اراد ۹۰۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های نخل ۲، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
این بازار بورس کی درس میشه ؟؟؟یه هفته نماد ها مثبته هیچ اتفاقی نمی افته .یه روز منفی میشه سقوط می‌کنه تا اسفل السافلین.دیگه اعتمادی به هیچ بازاری نیست دزدی به حد اعلای خود رسیده کسی که جوابگو نیست بدتر از بازار مرغ و میوه وووووووو...غیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
مثل اینکه درگیری شده تو رز با افغانستان انگا شانس نداریم این قدر ضعیف شدیم که طالبان هم کستاخ شده باید تمام برادران افغان رو بیرون کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
بانک ملی شعبه امیریه تهران، برای تحویل هر سکه خریداری شده در بورس، روزی 100 هزارتومان جریمه تاخیر در تحویل از ما گرفت!!!. در حالیکه هیچ جایی زمان تحویل اعلام نشده بود و هیچ قراردادی یا بخشنامه ای مبنی بر میزان جریمه تحویل در کار نبوده. از کجا باید پیگیری و شکایت کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
باسلام اکو ایران نوشته قانون مالیات برمعاملات مکرر درواقع گرفتن مالیات از تورمی که دولت ایجاد کرده گرفته میشود باید هم اینطوری باشد تورم اگر بوجود امده دولت به تنهایی ایجاد نکرده بلکه توسط سوداگران ودلالان بوجود امده مثلا دولت اگر 27 درصد حقوق زیاد می کنه یا اجاره بها را25 درصد زیاد میکنه در بازار ازاد وسوداگری چند برابر زیاد می شود وحق دولته که از افزایش بیشتر جلوگیری کنه اگر اینکار را دولت انجام ندهد این بی رحم ها مملکت به تاراج می برند افزایش قیمت باید کنترل بشه درتمام کشورهای دنیا برای جلوگیری ازتورم بیشتر قاطعانه باید جریمه ومالیات گرفته بشه تا جوانها ونیازمندان به اقلام ضروی خود برسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
ثشاهد 9 هزار تومنی شد 2 هزار تومن
بازم دست بردار نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
ثشاهد هر روز صف فروش
توی بالاترین قیمت دوباره فروختن به مردم و خالی کردن
هر روز 7 درصد سرمایه ی مردم توی صف فروش نابود میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
پولهای بزرگ از بازار خارج شد
دوباره باید 1 سال منتظر بشیم تا این پول وارد بازار بشه و ضررمون جبران بشه
روز به روز بیشتر میشه ضررها
باید دست دولت از دخالت در بورس قطع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
چرا فیلتر های سایت tsetmc.com پاک شده
کسی هم پاسخگو نیست
من کد ملی ام ثبت شده تو سایت tsetmc.com میگه شاید شماره موبایلت ثبت نشده 1 سال داشتیم کار می کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
وقتی به بورس و فروش خودرو در ایران نگاه میکنیم یاد شعر روباه و کلاغ در کتاب ابتدایی می افتم که روباه همان......هست و کلاغ ملت ایران و ثروت مردم همان پنیر هست که .....میخواهد با تله گذاری در بورس و خودرو پنیر را از دست کلاغ خارج کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
از همین جا از شما خبرنگاران درخواست تهیه گزارش از نحو عملکرد حقوقی نماد خودرو رو دارم که با عرضه آبشاری و دستور بیش از سه هفته است که مانع رشد سهم و به طبع آن بازار شده است.
مستندات رو از کانال آقای پرویز خالقی و دیگر کارشناسان بخواهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
راست میگه پول گذاشتیم که باهش کار بشه سود کنیم ن که همش ضرر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
بورس هم پرپسولیسی شد
آخرین اخبار