در آستانه ولادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) انجام شد؛

مساعدت خیّر کمالشهری به آزادی ۸ زندانی نیازمند غیر بزهکار

خیّر کمالشهری با همکاری کمیته امداد امام (ره) و مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها با تامین بیش از یک میلیارد ریال بخشی از دیون مالی ۸ زندانی نیازمند غیر بزهکار را پرداخت و موجبات آزادی آن‌ها را فراهم کرد.

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه حضور پرثمر خیّران همواره منشا برکات فراوان در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان بوده است گفت: تمامی عزیزان آزاد شده از بند فاقد سابقه کیفری بودند و به دلیل محکومیت‌های مالی در موضوعات مهریه، ورشکستگی اقتصادی و چک در زندان به سر می‌بردند که با همّت خیّران، همکاری این نهاد و مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها به آغوش گرم خانواده بازگشتند. 
 
او افزود: خیّر کمالشهری با همکاری کمیته امداد امام(ره) و مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها با تامین بیش از یک میلیارد ریال بخشی از دیون مالی ۸ زندانی نیازمند غیر بزهکار را پرداخت و موجبات آزادی آن‌ها در آستانه ولادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) را فراهم کرد.
 
مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز  همچنین با دعوت از خیّران برای مشارکت در امور خیر با موضوعات مورد علاقه در زمینه آزادی زندانیان می توانند از طریق واریز به حساب شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۱۰۳۲۱۴۳ بنام مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌ها با هر مبلغی در این امر خیر مشارکت کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.