نماینده ولی فقیه:

منطق خرمشهر همیشه ساری و جاری است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: منطق جنگ خرمشهر همیشه ساری و جاری است و بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب خرمشهر‌ها در پیش داریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهربا حضور نیرو‌های مسلح مستقر در استان و خانواده معظم شهدا در حسینیه ثار ا... ارومیه برگزار شد گفت: حکمت الهی بر این است که هرجا خداوند را کمک کنیم و به او ایمان داشته باشیم خداوند نیز یاریگر ما خواهد بود حتی اگر تعدادمان از دشمنان کمتر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: منطق جنگ خرمشهر همیشه ساری و جاری است و بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب خرمشهر‌ها در پیش داریم و اگر مطیع امر ولایت باشیم به یقین نصرت الهی نیز شامل حالمان خواهد شد.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر راه رهایی از ظلم را به ملت‌های مظلوم جهان نشان داد و ثابت کرد می‌توانند با مقاومت، سرزمین خود را از زیر سلطه استکبار آزاد کنند.

 امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: آزادی خرمشهر به عنوان یک پیروزی بزرگ، موجب یاس دشمنان شده و نشان داد که امکان آزادی فلسطین و دیگر ملت‌های تحت سلطه وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: در همه عرصه‌ها اعم از نظامی، اقتصادی و فرهنگی اگر با اعتقاد به خداوند به وظیفه خود عمل کنیم مطمئنا نصرت الهی شامل حالمان خواهد شد و پیروز میدان هستیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیز در این مراسم به بیان خاطراتی از زمان فتح خرمشهر، نحوه مقابله و مبارزه با رژیم بعثی پرداخت و تاکید کرد: آزادسازی خرمشهر ضربه کاری به دشمنان نظام اسلامی بود.

سردار سرتیپ محمدتقی اوصانلو با اشاره به این که بعد از ۵۷۵ روز اشغال، خرمشهر به آغوش ملت بازگردانده شد گفت: عملیات‌های شکست حصر آبادان، بستان و فتح المبین زمینه ساز عملیات غرورآفرین بیت المقدس شد.

وی با بیان این که با طرح ریزی ۵ هزار کیلومتر مربع عملیات بیت المقدس طراحی شد افزود: در این عملیات ۵ هزار و ۷۰۰ کیلومتر مربع از خاک کشورمان از دست رژیم بعث عراق آزاد شد.

آذربایجان غربی در عملیات بزرگ بیت المقدس ۱۰۹ شهید و۸۷ جانباز و آزاده را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.