جابه جایی بیش از ۴۷۸ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال بیش از ۴۷۸ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه جابه‌جا شدند.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال‌جاری جابه‌جایی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اذعان کرد: مجموعا ۴۷۸هزار مسافر به‌وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی، از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شدند.

کرمی از جابه‌جایی ۱۵۷ هزار مسافر توسط ناوگان اتوبوسی خبر داد که نسبت به سال گذشته از رشد ۱۹ درصدی حکایت دارد.

وی افزود: هشت هزار نسخه صورت وضعیت صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته پنچ درصد افزایش داشته است.

کرمی درباره جابه‌جایی مسافر با ناوگان مینی‌بوس استان کرمانشاه، گفت: ۱۹۸ هزار مسافر از طریق این ناوگان جابه‌جا شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از صدور ۱۲ هزار صورت وضعیت ناوگان مینی‌بوسی خبر داد که حاکی از رشد پنج درصدی است.

کرمی اذعان کرد: شاهد جابه‌جایی ۱۲۳ هزار مسافر با ناوگان سواری بوده‌ایم که این آمار نسبت به سال قبل دو درصد افزایش یافته همچنین صورت وضعیت صادره برای این ناوگان سه درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه، گفت: ۱۹۱ دستگاه اتوبوس، ۸۹۴ دستگاه مینی‌بوس و ۹۶۸ دستگاه سواری وظیفه خدمات‌رسانی و جابه‌جایی مسافر را بر عهده دارند.

کرمی خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایات خود را از پایانه‌های مسافربری یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.