بهره برداری از طرح گازرسانی به شهر رستاق و ۱۲ روستا‌ی داراب و جهرم

مدیر عامل شرکت گاز فارس گفت: به مناسبت آزادسازی خرمشهر بهره برداری از طرح‌های گازرسانی به یک شهر و ۱۲ روستا و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۱ روستای استان آغاز شد.

علی اکبر میدان شاهی از افتتاح طرح‌های گازرسانی به شهر رستاق در شهرستان داراب و ۱۲ روستا‌ی شهرستان‌های داراب و جهرم خبر داد و گفت: با اجرای این طرح‌ها روستا‌های دنیان، چنارسوخته، مانیان، بیدکوه و خادر در شهرستان جهرم و روستا‌های فاز ۳ محور نوایگان شهرستان داراب شامل چهارده، همت، نظام آّباد و شهابی به شبکه گاز رسانی پیوستند.

او با تاکید بر اهمیت استراتژیک خط انتقال هرات- مشکان از آغاز بهره برداری از این خط انتقال مهم گاز خبر داد و گفت: هدف از اجرای این پروژه تأمین، تداوم و تقویت گازرسانی به مجموعه شهرستان‌های شرق استان (داراب، نیریز، استهبان و فسا) و صنایع فعلی و آتی منطقه است.

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: اجرای ۹۴ کیلومتر متر خط انتقال گاز تقویتی ۱۶ اینچ با فشار۱۰۵۰ psi، در مشکان و راه‌اندازی ایستگاه انشعاب و دیگر اقدامات شرکت گاز استان فارس در این مناطق با هدف تقویت فشار و افزایش ظرفیت انتقال گاز شبکه شرق استان به منظور حمایت از صنایع و افزاش تولید و اشتغالزایی صورت گرفته است.

او با بیان اینکه هزینه اجرای این پروژه ها، افزون بر ۴۹۶ میلیارد تومان است، گفت: انتقال گاز شبکه شرق استان به منظور تمرکز ویژه شرکت گاز استان فارس به گازرسانی به صنایع است.

میدان شاهی همچنین از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۱ روستا در شهرستان‌های شیراز و جهرم خبر داد و گفت: همزمان با دهه کرامت و حماسه سوم خرداد عملیات اجرایی گازرسانی به روستا‌های بله زار بالا و پایین، پارک برم، اسلام آّباد، گچ نقاشی، سعادت آباد و مورد سوسنی و محور صنعتی قره چمن در شهرستان شیراز و روستا‌های امیرسالاری، تنگ تغز، گرگان و شهرک احمدیه از توابع شهرستان‌های خفر و جهرم با اعتبار ۹۴ و نیم میلیارد تومان آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار