عضو تیم ملی تکواندو:

من به دنبال درخشش در باکو هستم/باید با روحیه پیروزی وارد شیاپ چانگ شویم.

مهدی حاجی موسایی گفت: با استفاده از تجربیات مسابقات قبلی می خواهم در مسابقات جهانی تکواندو باکو بدرخشم.

مهدی حاجی موسایی عضو تیم ملی تکواندو آقایان کشورمان در ارتباط با مسابقات جهانی باکو اظهار کرد: از تجربیات دوره گذشته که در مسابقات جهانی مکزیک حضور داشتم استفاده خواهم کرد و با پیروی از دستورات کادر فنی در تمرینات سعی خواهم کرد تا بهترین عملکرد خود را داشته باشم. 

او درباره حریفان خود در مسابقات جهانی باکو بیان کرد: آنالیز خوبی از حریفان خود به همراه کادر فنی داشته ایم و  در جریان مسابقات نیز فیلم مبارزه آنان را تماشا خواهم کرد تا با آمادگی کامل پا به رقابت بگذارم. با این حال تجربیات زیادی را از مسابقات مکزیک کسب کردم و امیدوارم با توجه به تجربیاتی که از مسابقات قبلی به دست آورده ایم بتوانیم در باکو درخشش خوبی داشته باشیم. 

او ادامه داد: من در چندین دوره از رقابت های قهرمانی جهان چه به عنوان ملی پوش و چه به عنوان عضو کادر فنی حضور داشته ام و معتقدم تکواندو کار نباید به قرعه و شانس فکر کند و باید روی قدرت خود تمرکز داشته باشد. همه ملی پوشان باید فعل خواستن را صرف کنند و باید با روحیه پیروزی  وارد شیاپ چانگ شوند. ما روز به روز به مسابقات جهانی نزدیک می شویم و فیلم های مبارزه با رقبای ملی پوشان را با سایر اعضای کادر فنی تماشا می کنیم تا بهترین آنالیز را برای هر حریف داشته باشیم. ما باید حرفه ای عمل کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار