استاندار البرز:

باید فرهنگ زندگی ایرانی اسلامی را احیا و ترویج کنیم

استاندار البرز گفت: با همراهی مردم می‌توانیم فرهنگ زندگی ایرانی اسلامی را احیا و ترویج کنیم.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز صبح دوشنبه در جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه البرز اولین استان کشور در راه اندازی این قرارگاه بود و در همین قالب نیز اقدام کرد، گفت: قرارگاه‌های استان با توجه به عملکرد و تأثیر ملموس برای مردم، به عنوان الگو در کشور مطرح شده‌اند و سایر استان‌ها نیز ملزم به چنین اقداماتی شده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا مجموعه استان همراه و مؤثر بودند ولی هوشیاری فراجای استان و حضور و تدبیر به موقع و وحدت شورای تأمین البرز، بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کرد.

عبداللهی با اشاره به اینکه در حوزه حجاب و عفاف برنامه محور عمل کردیم، گفت: بسیاری از مسائل را می‌توانیم با کمک و همراهی مردم حل و فصل کنیم چراکه رضایتمندی و تعامل مردم استان بواسطه دیدارها، اقدامات و جلب اعتماد مردم در حال افزایش است.

وی افزود: باید به مردم، مشکلات و مطالبات آنها اهمیت دهیم و در راستای رسیدگی به موضوعات، به واقع تلاش و اقدام کنیم تا در تعاقب این امر شاهد رضایتمندی و همراهی آنها باشیم.

استاندار البرز گفت: مردم قدردان هستند و تلاش‌های خدمتگزاران صدیق خود را نادیده نمی‌گیرند، مشروط بر اینکه کارآیی، نمود عینی و برون داد برنامه‌ها را حس کنند.

وی افزود: در حوزه حجاب و عفاف نیز علاوه بر برنامه‌ریزهای سلبی و ایجابی از سوی قوای تصمیم گیر، جدیت در احیا و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی با کمک مردم، ضرورت دارد.

عبداللهی گفت: مردم شریف و شهیدپرور، روحانیون، خانواده شهدا ، ایثارگران و عموم مردم استان خواستار جامعه‌ای عفیفانه هستند.

وی افزود: باید در اماکن عمومی، بیمارستان‌ها، بوستان‌ها، مراکز تفریحی، تجاری، تفرجگاهی و … با اقدامات فرهنگی و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی، رعایت حجاب و عفاف را به طور کامل اجرایی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.