عمویی:

قالیباف تنها نامزد ریاست مجلس از فراکسیون انقلاب اسلامی است

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: محمدباقر قالیباف تنها نامزد ریاست مجلس از این فراکسیون برای جایگاه ریاست مجلس در سال چهارم است.

ابوالفضل عمویی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: شب گذشته مهلت دو روزه ثبت نام نامزد‌های در فراکسیون اکثریت جهت معرفی به اجلاسیه چهارم پایان یافت و در این مرحله ۷ نفر برای ناظری، ۲۰ نفر برای دبیری و ۳ نفر برای نایب رئیسی، در فراکسیون ثبت نام کردند.

وی افزود: فراکسیون انقلاب اسلامی برای جایگاه ریاست مجلس در سال چهارم یک نفر نامزد دارد و آقای محمدباقر قالیباف تنها نامزد ریاست مجلس از فراکسیون انقلاب خواهد بود و رای گیری برای افراد منتخب فراکسیون برای هیئت رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم، فردا ظهر انجام خواد شد.

عمویی تصریح کرد: فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی ۶ نفر برای دبیری هیات رئیسه، ۳ نفر به عنوان ناظران و دو نفر به عنوان نواب رئیس و یک نفر برای ریاست مجلس به صحن مجلس معرفی خواهد کرد و افراد نامزد شده در فراکسیون، در مرحله ثبت نام متعهد شده اند که از رای و تصمیم جمعی فراکسیون انقلاب اسلامی در انتخابات اجلاسیه چهارم تبعیت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
با سلام وعرض ادب خدمت خبرنگاران محترم
میخاستم مطلبی رو به عرض شما برسانم،بنده در شهرستان همدان در اسنپ مشغول کار هستم،ولی الان این برنامه باز نمیکنه و علتش رو هم شرایط وقوانین جدید وضع شده توسط اسنپ اعلام میکنه و کاربر باید گذینه شرایط رو مطالعه کردم و پذیرفتم رو بزنه تا برنامه باز بشه ولی شما هرچه سعی کنید قوانین باز نمیشه که مطالعه کنید و در آخر باید به ناچارگذینه مطالعه کردم و موافقم رو بزنید تا وارده برنامه بشید،لطفا پیگیری بفرمایید،متاسفانه این شرکت خیلی در حق مردم اجعاف میکنه،که خدا یی نکرده حقی پایمال نشه بازم ممنون که دق دقه مشکلات مردم رو دارید به خدا میسپارمتان
آخرین اخبار