سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های عمرانی با تملک زمین در محلات هدف

معاون شهرسازی شهرداری خوی گفت: تملک زمین در محلات مورد هدف با همکاری اعضای ستاد بازآفرینی شهرستان، باعث تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود.

معاون شهرسازی شهرداری خوی در چهاردهمین جلسه ستاد بازآفرینی این شهرستان گفت: تملک زمین در محلات مورد هدف با همکاری اعضای ستاد بازآفرینی شهرستان، باعث تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود. 

حیدر موسی پور عنوان کرد: این جلسه با موضوع برنامه ملی اقدام مشترک محدوده‌ها و محلات هدف برگزار و مقرر شد تا دستگاه‌های مربوطه اهتمام ویژه در جهت اجرای مصوبات جلسه داشته باشند. 

وی در ادامه با اشاره به عملکرد شهرداری در ستاد بازآفرینی گفت: شهرداری خوی بر اساس جدول اقدامات مشترک مصوب سال ۹۷ پروژه‌های اصلاح معابر را با تمام توان انجام داده است.

معاون شهرسازی شهرداری خوی اظهار کرد: متأسفانه بعلت عدم همکاری بعضی از ادارت، چندی از پروژه‌ها نیمه تمام مانده که یکی از این پروژه‌ها، انشعابات آبرسانی قرارگاه جوادالائمه (ع) هست که نیاز به ورود شرکت آب و فاضلاب خوی دارد تا بزودی به بهره‌برداری کامل برسد.

حیدر موسی پور همچنین از اهمیت حضور اداره آموزش و پرورش در مناطق محروم سخن گفت و افزود: با توجه به نیاز مبرم محلات هدف و نیز کمبود فضای آموزشی در این مناطق، بایستی اداره آموزش و پرورش شهرستان خوی پس از بررسی، جانمایی و پروسه اداری، نسبت به احداث مدرسه در محله تخته پل و ملا باغی با همکاری نوسازی مدارس و خیرین مدرسه ساز اقدام نماید.

 معاون هماهنگی و امور عمرانی فرماندار خوی نیز در این جلسه گفت: دانشکده علوم پزشکی در اسرع وقت نسبت به مکان‌یابی در جهت احداث پایگاه سلامت در محله جمشیدآباد و تخته پل با همکاری شهرداری خوی اقدام نماید. 

اسماعیل سالم خویی ادامه داد: تمامی اعضای ستاد بازآفرینی شهرستان خوی، ملزم به اجرای پروژه‌ها باتوجه به مصوبه قانونی مربوط به اختصاص ۳۰ درصد بودجه جاری سال ادارت به پروژه‌های تصویبی ستاد هستند تا در آینده نزدیک شاهد شکوفایی محلات هدف باشیم.

همچنین در این جلسه مصوباتی در زمینه بازآفرینی محلات هدف به تصویب رسید که در برنامه کاری دستگاه‌های عضو ستاد قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.