سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان:

سازمان استاندارد برای تولیدکنندگان بسته تحولی ارائه کرد/ حمایت‌های ویژه در راه است

حیدریان از ارائه تسهیلات ویژه در قالب بسته تحولی «بهار خدمت» ویژه تولیدکنندگان استان سمنان خبر داد.

حیدریان، سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان   گفت: بسته تحولی با عنوان «بهار خدمت» ویژه تولیدکنندگان به استناد بند یک مصوبه اجلاسیه شورای عالی استاندارد و با توجه به تصویب شورای معاونان و مدیران سازمان در جهت توسعه استاندارد کالا و خدمات ارائه شده است.

وی تصریح کرد: این بسته با رویکردی جهادی، اقتصادمحور، تسهیل‌گر، فرصت‌ساز، مولد، دانش‌بنیان، عملیاتی و کاربردی در سه فصل تسهیل و تسریع در ارزیابی انطباق کالا و خدمات، استانداردسازی نوین علم پایه و اعتباربخشی و توسعه فناورانه و هوشمندسازی در ۴۶ بند تهیه و تدوین شده است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان افزود: این طرح با کمک ابزارهای به‌روز استاندارد متشکل از همه اجزای سازمان ملی استاندارد ایران شامل ارزیابی انطباق، استانداردسازی، تأیید صلاحیت، اوزان و مقیاس‌ها و ارزیابی کیفیت با بهره‌گیری از سرمایه انسانی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، تشکل‌های ذی‌ربط و پشتوانه فعالیت‌های علمی و پژوهشی و نوآورانه محقق خواهد شد.

وی از ابلاغ دستور رئیس سازمان ملی استاندارد برای اعطای تسهیلات ویژه به تولیدکنندگان و واردکنندگان در قالب ۱۵ بند خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح، گامی بلند در اشاعه و ترویج خدمت تحولی سازمان ملی استاندارد در دولت سیزدهم برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار