امام جمعه دره شهر:

مسجد جامع دره شهر بزودی آماده میزبانی نمازگزاران می‌شود

امام جمعه دره شهر گفت: احداث مسجد جامع این شهرستان در مراحل پایانی است و بزودی آماده میزبانی از نمازگزاران این شهرستان می‌شود.

حجت الاسلام احمد امرایی امام جمعه دره شهر در جمع مردم این شهرستان در مسجد جامع با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به جمعیت مشتاق مردم برای حضور در مراسمات فرهنگی و دینی لزوم تکمیل مسجد جامع این شهر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: بیشتر قسمت‌های مسجد جامع شهر آماده افتتاح است و انتظار می‌رود با تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مسکن و شهرسازی هرچه سریع‌تر تکمیل و نسبت به تجهیز آن اقدام و تا ۲ ماه آینده آماده افتتاح شود.

وی اظهار کرد: جمعیت مشتاق مردم این شهرستان برای حضور در محافل مذهبی و فرهنگی بسیار زیاد است و مطالبه برای تکمیل مسجد جامع این شهر به حق است.

وی بیان کرد: بعد از افتتاح مسجد جامع، برنامه ریزی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی در مسجد جامع صورت خواهد گرفت.

وی افزود: به طور قطع از ظرفیت این مسجد برای ایام اربعین حسینی و استقبال و پذیرایی از زوار استفاده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سوم خرداد را یادآور رشادت‌های ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: ملت ایران با اتحاد، توکل و تاسی از ولایت مطلقه فقیه این نهال کوچک را امروز تبدیل به درخت تناور کرده است.

وی افزود: تا زمانیکه اتحاد و برادری بین ملت ایران و پشت سر رهبری وجود دارد، انقلاب اسلامی همچنان استوار و محکم به راه و مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به قدمت تاریخی دره شهر اظهار کرد: این شهرستان نگین غرب کشور در زمینه مکان‌ها و آثار باستانی بوده و آنرا از شهر تاریخی ماداکتو و آثار به جای مانده از دوران گذشته و نیاکان ما بخوبی می‌توان مشاهده کرد.

وی گفت: کتیبه‌ها و نقش برجسته‌ها به قدمت هزاران ساله دره شهر اذعان می‌کنند که می‌طلبد از این ظرفیت کم نظیر برای توسعه کردشگری در شهرستان بهره گرفت.

برچسب ها: امام جمعه ، ساخت مسجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.