وجود بیش از ۹۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه عمومی هرسین

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : اکنون هفت باب کتابخانه عمومی نهادی و ۲ باب کتابخانه مشارکتی در شهرستان هرسین با بیش از ۹۰ هزار جلد کتاب به دوستداران کتاب و کتابخوانی خدمات ارائه می‌کنند.

معصومه حسنی‌خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان هرسین در فرمانداری، گفت : تعداد پنج هزار نفر از جمعیت شهرستان هرسین عضو کتابخانه عمومی این شهرستان هستند و تعداد سه باب از این کتابخانه‌ها در بخش بیستون می‌باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه بیان داشت: شهرستان هرسین با ظرفیت فرهنگی و تاریخی که دارد از شهرستان‌های فعال در زمینه ترویج کتابخوانی می‌باشد.

وی افزود: اکنون برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در اولویت برنامه‌های فرهنگی و ترویجی ما است و این برگزار شدن هرچه بهتر این برنامه همراهی ادارات را می‌طلبد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: عضویت کتابخانه‌های عمومی در شهرستان هرسین کاملا رایگان است.

فاضل کرمی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان هرسین ضمن پیگیری مصوبات گذشته بیان داشت: همکاری و همراهی ادارات شهرستان در راستای تبلیغ و ترویج دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ضروری است و کار فرهنگی مشارکت و هم افزایی خاصی را می‌طلبد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار