رنگرز: فدراسیون کشتی در زمینه برنامه‌های فرهنگی پیش‌رو است/ امیدوارم به معنای واقعی کلام کتابخوان شویم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بی تعارف فدراسیون کشتی یکی از فدراسیون‌های خاص، ویژه و پیش‌رو در برنامه‌های فرهنگی است.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از مراسم رونمایی از کتاب‌های شهدای کشتی گیر، گفت: به نظرم می‌رسد که امروز بی تعارف فدراسیون کشتی یکی از فدراسیون‌های خاص، ویژه و پیش‌رو و تنها فدراسیونی که این حجم از برنامه‌های فرهنگی را در راستای کتاب خوانی و ایثار و شهادت انجام داده و فراتر از بنر و تراکت و کار‌های تبلیغاتی که خروجی کمی دارد، بوده و اینکه مرکز مستندنگاری همه اتفاقات را در مورد شهدای ورزش کشور به ویژه شهدای کشتی گیر ثبت و درج کرده ارزشمند است. 

رنگرز تصریح کرد: امروز در فضای فدراسیون کشتی یک کتابخانه بالغ بر ۴ هزار مجلد کتاب در اختیار داریم و می‌توان با این حرکت چشم انداز روشنی را متصور بود که قهرمانان ما به عنوان یک مرجع و الگو می‌توانند به نوعی نقش مسئولیت اجتماعی خودشان را در قبال جامعه و جوانان به بهترین شکل ادا کنند. 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: کار بسیار قشنگی انجام شده و به نظرم می‌رسد که به نوعی بتوانیم شهیدان که الگو‌های واقعی جوانان ما هستند و به شدت مظلوم واقع شدند را به جامعه معرفی کنیم. امروز وقتی شما وارد کمپ شهید حاج قاسم سلیمانی می‌شوید و در خانه‌های کشتی شهید هادی و صدرزاده حرکت می‌کنید و در جو تمرینات اردویی قرار می‌گیرید، المان‌های شهدای کشتی را می‌بینید. 

وی ادامه داد: دیوار‌های خانه‌های کشتی مزین شده به تصاویر شهدای کشتی گیر که در جوانی شهید شدند و وقتی قهرمانان ملی ما از این مسیر برای تمرین و یا به رستوران می‌روند حتما نظرشان به این تصاویر می‌افتد و به آن فکر می‌کنند و نگاه شهیدان والامقام نیز به این عزیزان خواهد بود. 

رنگرز تصریح کرد: نام کتاب‌ها بسیار زیبا و با مسمی است و خود این عناوین آدم را به حال و هوای معنوی داخل کتاب می‌برد. 

وی در پایان گفت: امیدوارم مجموعه اقدامات فرهنگی فدراسیون کشتی مقبول همه‌ی عزیزان واقع شده باشد و به معنای واقعی کلام کتابخوان شویم و فرهنگ کتابخوانی در کشور نهادینه شود و به بهانه‌ی نمایشگاه کتاب و هفته کتابخوانی یک اتفاق قشنگ برای نسل جدید کشور حادث شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار