رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در بازدید از نمایشگاه کتاب مطرح کرد؛

«خاتون و قوماندان» کتابی مناسب برای مادران و بانوان

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ضمن دیدار با مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب از غرفه‌های ناشران بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، چهارشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت در بازدیدی سرزده از نمایشگاه کتاب، دقایقی به گفت و گو با محمدحسین آزادبخت، رئیس کمیته تشریفات و میهمانان سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرداخت.

محمدحسین آزادبخت به بیان وضعیت نمایشگاه و میزان فروش ناشران پرداخت و آن را در سی‌وچهار دوره گذشته بی‌نظیر توصیف کرد و همچنین جمعیت بازدیدکنندگان و میزان فروش کتاب را رکوردی جدید در ۳۳ دوره گذشته ارزیابی کرد و گفت: پس از بازدید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) از نمایشگاه، جمعیت و فروش عناوین کتاب‌ها افزایش پیدا کرد. امسال ۲۵هزار متر مربع از مصلی امام خمینی (ره) به برگزاری نمایشگاه اختصاص داده شده که از لحاظ وسعت بزرگ‌ترین نمایشگاه در دنیا است.

او با اشاره به اینکه بعضی کتابفروشی‌ها معترض بودند که با برگزاری نمایشگاه دچار ضرر و زیان می‌شوند، گفت: به همین دلیل ما در بخش مجازی از کتابفروشی‌ها هم برای حضور در نمایشگاه دعوت کردیم و بر این اساس ۲۰۰ کتابخانه در بخش مجازی نمایشگاه کتاب سی‌وچهارم حضور دارند. تا روز پنجم نمایشگاه تقریبا ۱۴۸ میلیارد تومان فروش داشتیم که نسبت به پارسال ۴۴ درصد افزایش فروش بود.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در خصوص کتاب «خاتون و قوماندان» گفت: این کتاب که توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) تقریظ شده کتاب بسیار خوبی است. من چند صفحه اول این کتاب را خواندم که خیلی جذاب بود. این کتاب برای بانوان خیلی مناسب است. نویسنده و راوی این کتاب دو خانم اهل افغانستان هستند که درباره یکی از شهدای فاطمیون صحبت می‌کنند. به نظرم این کتاب نوعی روضه است.

سرهنگ عباس جعفرزاده، رئیس اداره فرهنگی و انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ اکرمی‌نیا، معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله همراهان حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی در این دیدار حضور داشتند.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار