جانی دپ: به هالیوود فکر نمی‌کنم!

جانی دپ که در روز اول جشنواره کن به همراه فیلم افتتاحیه یعنی «ژان دو باری» مورد توجه قرار گرفت اعلام کرد که به هالیوود فکر نمی کند.

به نقل از ورایتی، روز اول جشنواره بین‌المللی فیلم کن برگزار شد و همان‌گونه که پیش از این گفته شده بود، «ژان دو باری» (Jeanne du Barry) فیلم افتتاحیه این جشنواره بود و به‌خاطر بازی جانی دپ، این فیلم فرانسوی زبان مورد استقبال بسیاری از دوستداران سینما قرار گرفت؛ به طوری که دپ هنگام حضور روی فرش قرمز اکران این فیلم، هفت دقیقه به‌طور ایستاده تشویق شد.

جانی دپ در کنفرانس مطبوعاتی کن برای «ژان دو باری» که هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم را افتتاح کرد، حضور عمومی نادری داشت.

این فیلم، اولین نقش اصلی این بازیگر را در سه سال اخیر، پس از دعوا‌های حقوقی مطرح او با همسر سابقش امبر هرد، نشان می‌دهد و به همین دلیل، هنگامی که دپ دوباره در کانون توجه قرار گرفت، به نظر می‌رسد که احساسات متفاوتی درباره غیبت چندین ساله خود در فیلم‌های هالیوود دارد.

او در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: «آیا من از طرف هالیوود بایکوت شدم؟ شما باید نبض نداشته باشید تا احساس کنید که این‌گونه نیست. هیچ کدام از این‌ها اتفاق نمی‌افتد. این یک شوخی عجیب است. وقتی از شما خواسته می‌شود از فیلمی استعفاء دهید که در حال انجام آن هستید به دلیل چیزی که صرفاً تابعی از یک سری حرف هاست. بله، احساس می‌کنید که تحریم شده‌اید.»

احتمالاً منظور دپ دنباله مجموعه اسپین‌آف «هری پاتر» یعنی «جانوران شگفت‌انگیز» (Fantastic Beasts) بود که در سال ۲۰۲۰ از آن کناره‌گیری کرد و دستمزد هشت رقمی خود را نگرفت.

او سپس ادامه داد: «من از سوی هالیوود بایکوت نمی‌شوم، زیرا به هالیوود فکر نمی‌کنم. این یک زمان عجیب و خنده‌دار است که در آن همه دوست دارند بتوانند خودشان باشند، اما نمی‌توانند. آن‌ها باید جای فرد مقابل قرار بگیرند. اگر می‌خواهید این زندگی را داشته باشید، بهترین‌ها را برایتان آرزو می‌کنم.»

دپ همچنین در طول صحبت‌هایش در کنفرانس مطبوعاتی کن از رسانه‌ها به دلیل بیش از حد پرداختن به دادگاه‌های طلاق او و همسر سابقش، امبر هرد انتقاد کرد و رسانه‌ها را به نوشتن «داستان تخیلی» در مورد زندگی‌اش متهم کرد.

او همچنین به طعنه درباره این که رسانه‌ها از حضورش در فیلم «ژان دو باری» به عنوان «بازگشت جانی دپ» یاد کردند، گفت: «ظاهراً این هفدهمین بازگشت منه. خیلی دوست دارم در مورد کلمه "بازگشت" بدونم. من جایی نرفته بودم. شاید مردم از هر ترسی که در آن زمان داشتند دیگر صدایشان درنمی‌اومد.»

دپ برای حضور در کنفرانس مطبوعاتی «ژان دو باری»، ۴۰ دقیقه تأخیر داشت، زیرا در ترافیک گیر کرده بود و برگزارکنندگان مجبور شدند این رویداد را ۲۷ دقیقه به تعویق بیندازند و در نهایت، بدون او آغاز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار