کودک ربوده شده از بوشهر در بردسیر آزاد شد

فرمانده انتظامی بردسیر از دستگیری عاملان گروگانگیری یک پسر بچه ۶ ساله از بوشهر در عملیات ضربتی پلیس شهرستان بردسیر خبر داد.

سرهنگ منصور رمضان نژاد گفت: در پی اعلام گزارشی از پلیس بوشهر، مبنی بر ربوده شدن یک پسر بچه ۶ ساله و احتمال ورود خودروی حامل این کودک به استان های همجوار، موضوع به تمامی واحدهای انتظامی شهرستان بردسیر منعکس شد.

او افزود: بدین منظور ماموران پاسگاه انتظامی کوه‌پنج به سرعت وارد عمل شدند و نسبت به پایش دقیق ترددهای محور سیرجان به بردسیر اقدام کردند. 

فرمانده انتظامی بردسیر بیان کرد: با توجه به حساسیت رهایی این گروگان خردسال با اجرای طرح مهار در تمامی محورهای مواصلاتی در نهایت خودروی مورد نظر هنگام عبور از محور سیرجان_ بردسیر با هوشیاری ماموران این پاسگاه شناسایی و متوقف شد.

 او تصریح کرد: این گروگان در کمتر از ۲ ساعت از زمان گزارش وقوع گروگانگیری آزاد شد. 

فرمانده انتظامی بردسیر بیان کرد: ۵ متهم که درصدد انتقال او به یکی از استان های شمال شرق کشور بودند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

او با اشاره به تحویل این کودک به خانواده اش بیان کرد: علت و انگیزه این جرم خشن، اختلاف خانوادگی عنوان شده است؛ اما به هر ترتیب برخورد پلیس و دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت جدی و قاطع خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.