تشریح برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در کهگیلویه و بویراحمد

مسئول سازمان بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان را تشریح کرد.

سرهنگ ارژنگ تندپور گفت: به منظور گرامیداشت حماسه سوم خرداد و شهدای عملیات غرور آفرین بیت المقدس برنامه‌های مختلفی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

او افزود: فضا سازی محیط ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری میز خدمت جهادی، تجلیل از حماسه سازان و ایثارگران، سرکشی از خانواده معظم شهدای حماسه سوم خرداد و برگزاری یادواره شهدای کارمند از جمله این برنامه‌ها است.

سرهنگ تندپور اجرای سرود‌های حماسی و جشن سوم خرداد در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، برگزاری اردو‌های میز خدمت جهادی با محوریت دستگاه‌های مختلف خدمات رسان را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برای گرامیداشت این روز برشمرد و ادامه داد: همچنین همایش‌های پیاده روی، ورزش‌های همگانی، طرح نذر خون، نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین نیز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اجرا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: مدیران و کارکنان ادارات و دستگا‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها در همایش بزرگ سوم خرداد شرکت می‌کنند و با توجه به مقارن بودن این روز با دهه کرامت کمک به نیازمندان را در دستور کار داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.