نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

رفع موانع سرمایه گذاری در شاهرود/مولد سازی اولویت دولتی‌ها باشد

علی اصغر خانی با اشاره به ضرورت رفع موانع سرمایه گذاری گفت: برخی سرمایه‌گذاران در شهرستان شاهرود ماه‌ها برای یک انشعاب گاز معطل هستند.

علی اصغر خانی نماینده شاهرود و میامی در مجلس در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود با اشاره به طرح مولدسازی بیان کرد: مجلس طرح مولدسازی برای فروش زمین‌ها و مایملک بلااستفاده دولت را در حالی صادر کرد که در فاز اول آن ۱۰۸ هزار میلیارد تومان عاید طرح‌های زیر ساخته می‌شود.

وی افزود: مسئولان شهرستان‌های شاهرود و میامی باید در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم سهم دو شهرستان را از مولد سازی و به خصوص اراضی که ۳۰ سال بلااستفاده رها شده اخذ و در مسیر توسعه اشتغال و طرح‌های عمرانی و زیرساختی به کار ببریم.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس دولت را مکلف کرده تا منابع حاصل از مولد سازی را تنها در حوزه عمران و زیرساختی به کار ببرد و صرف پرداخت حقوق و اضافه کار و اعتبارات جاری نشود، گفت: عایدی این طرح برای دولت می‌تواند به تکمیل بسیاری از زیرساخت‌ها در کشور منجر شود.

خانی با بیان اینکه مجوز مولدسازی به دولت در تمام نقاط کشور داده شده است، گفت: اولویت مولد سازی خرج اعتبارات حاصل از آن در همان منطقه است لذا تاکید ما بر این خواهد بود که درآمد‌های حاصل از مولدسازی جابجا نشود.

وی همچنین با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه گذار در شهرستان‌های شاهرود و میامی افزود: کارخانه فولاد شاهرود با سرمایه گذاری بخش خصوصی چند ماه است که درگیر و دار دریافت انشعاب گاز بلاتکلیف مانده در حالی که مشکل این کارخانه اگر به دست مسئولان دولتی حل می‌شد، امروز ۱۵۰ نفر از جوانان این شهرستان به کار اشتغال داشتند.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه امروز شرایط اقتصادی مانند ۲۰ سال پیش نیست بیان کرد: شرایط به گونه‌ای رقم خورده که جذب سرمایه‌گذار نسبت به سابق دشوارتر شده لذا می‌بایست حمایت از سرمایه‌گذاران نیز به همان اندازه افزایش پیدا کند.

خانی با بیان اینکه اگر از سرمایه گذار بخش خصوصی حمایت نشود مردم یک شهرستان یک فرصت خوب را از دست خواهند داد، بیان کرد: در صورتی که مشکلات بخش خصوصی حل نشود سرمایه‌گذاران مجموعه‌های تولیدی خود را به خارج از شهرستان منتقل خواهند کرد حتی اگر این واحد‌ها ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد و این مردم هستند که ضرر خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار