مساله ایمنی مهمترین چالش بلند مرتبه‌سازی در مشهد است

دبیر سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: مساله ایمنی مهمترین چالش بلند مرتبه‌سازی در مشهد است و ارتقای سطح دانش مهندسان ناظر نقش مهمی در رفع آن دارد.

ترانه مهاجر دبیر سازمان  نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: بلند مرتبه‌سازی چالش های مختلفی دارد و سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی خود را موظف می داند تا با ارتقای سطح دانش مهندسان، روز به روز در مسیر بر طرف کردن آن گام بردارد.

او افزود:  این سازمان درصدد گسترش خدمات تخصصی و خدمات فنی در بستر آموزش هایی است که تاکنون مغفول واقع شده است، تا علاوه بر ارتقای کیفیت ساخت بناها، طیف بیشتری از مهندسان در مسائل اجرایی و موضوعات این بخش دخیل شوند.

همایش بلند مرتبه‌سازی با حضور ۸۰۰ مهندس در مشهد

دبیر سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در ادامه گفت: این سازمان در نظر دارد با توجه به وظایف قانونی خویش، همایشی را در ابتدای خرداد سال جاری و با حضور ۸۰۰ نفر از مهندسان در مشهد برگزار کند.

مهاجر عنوان کرد: در این همایش که برای اولین بار برای همه رشته‌های مهندسی امتیاز ارتقا پایه داشته و به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود، آخرین دستاوردهای علمی و الزامات قانونی و فنی مرتبط با موضوع، توسط اساتید برجسته کشور به حاضران ارائه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.