برگزاری قطعی بازی نساجی و پرسپولیس با حضور تماشاگران

رئیس هیئت فوتبال مازندران از برگزاری قطعی بازی تیم‌های نساجی قائمشهر و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید وطنی و با حضور تماشاگران خبر داد.

رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال مازندران در خصوص برخی حواشی ایجاد شده در رابطه با تغییر مکان دیدار حساس و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میان نساجی مازندران و پرسپولیس تهران، گفت: قطعا تیم نساجی مازندران در ورزشگاه خانگی خود یعنی شهید وطنی قائمشهر میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود.

او افزود: افراد به حواشی کذب پیرامون این دیدار توجه نداشته باشند و خبر‌های موثق را از درگاه‌های رسمی جویا شوند تا دیدار آخرین دیدار نساجی مازندران بدون هیچ مشکلی و با بهترین کیفیت برگزار شود.

درزی خلردی درخصوص بدون تماشاگر شدن این دیدار نیز گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و قطعا روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان علاقمندان به فوتبال خواهد بود، اما ظرفیت ورزشگاه در جلسات پیش رو با حضور تمامی مسئولان برگزاری این دیدار مشخص و نهایی خواهد شد.

او افزود: روز پنجشنبه یکی از حساس‌ترین دیدار‌های فوتبال ایران در مازندران برگزار خواهد شد و این قول را خواهم داد که نساجی مازندران نماینده فوتبال استان در لیگ برتر با شرافت و همانند تمامی دیدار‌های گذشته خود به میدان خواهد رفت و روح پاک فوتبال را در این دیدار به نمایش خواهد گذاشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.