۱۰۲.۵ میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای چاشم و خطیرکوه مهدیشهر درنظر گرفته شد

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: ۱۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای گازرسانی به روستاهای چاشم، خطیر کوه شهرستان مهدیشهر و روستاهای در این مسیر درنظر گرفته شده است.

حقیقت‌حسینی گفت: عملیات اجرایی طرح گازرسانی به روستاهای چاشم، خطیرکوه و روستاهای در مسیر از زمستان سال گذشته آغاز شد و طی ۲ مرحله اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح گازرسانی به روستاهای چاشم، خطیرکوه و روستاهای اطراف ۶۰۰ روز زمان نیاز دارد، پیش‌بینی کرد مرحله نخست این طرح طی سال آینده به بهره‌برداری برسد.

این مسوول یادآور شد: مرحله دوم گازرسانی به روستاهای چاشم، خطیر کوه و روستاهای اطراف از آبان امسال آغاز خواهد شد.

حقیقت‌حسینی ادامه داد: مرحله اول تامین زیرساخت و توسعه خط انتقال با اعتبار ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از شهمیرزاد تا چاشم و روستاهای در مسیر آغاز شد و تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: مرحله دوم توسعه خط انتقال از چاشم به خطیر کوه با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان در مرحله دوم از آبان‌ماه اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به ۳۲۰ هزار مشترک شهری و روستایی این شرکت، اظهار کرد: پوشش گازرسانی به خانوارهای روستایی با گازرسانی به ۱۲ روستای استان به ۹۱ درصد می‌رسد.

وی بیان کرد: ۹۰ درصد خانوار روستایی و ۱۰۰درصد خانوار شهری از نعمت گاز برخوردار هستند و با گازرسانی به ۱۲ روستا پوشش گازرسانی به ۹۱ درصد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار