سیتی نزدیک‌تر به قهرمانی

منچسترسیتی امشب در هفته سی و ششم لیگ برتر در خانه اورتون، ورزشگاه گودیسون پارک، به مصاف این تیم رفته است.

این بازی برای منچسترسیتی در کورس قهرمانی اهمیت زیادی دارد. شاگردان پپ که یک بازی عقب‌افتاده دارند امشب بازی سی و پنجم خود در این فصل را برگزار می‌کنند. آرسنال، حریف سیتی در کورس قهرمانی، امشب بازی سی و ششم خود را در لیگ برتر انجام می‌دهد و سیتی اگر نتواند به پیروزی برسد ممکن است صدر جدول را موقتا به آرسنال واگذار کند.

اما کاپیتان سیتی در دقیقه 37 بازی با یک حرکت تماشایی گل اول تیمش را به ثمر رساند تا قفل دروازه اورتون را برای سیتیزن‌ها باز کند.

شاگردان پپ از شروع مسابقه بارها از سمت راست به سمت دروازه اورتون حمله کرده بودند. در حمله سیتی در دقیقه 37 ریاض محرز در میانه محوطه جریمه توپ را به پای چپ خود منتقل کرد و پاسی آرام برای گوندوگان ارسال کرد.

کاپیتان سیتی همانطور که پشت به دروازه اورتون بود توپ را با ران پای خود کنترل کرد و با یک نیم‌چرخش با روی پا توپ را از پیکفورد عبور داد تا گل اول سیتی با حرکت تماشایی او به ثمر برسد.

گل دیدنی ایلکای گوندوگان راه را برای سیتی باز کرد و دو دقیقه بعد ارلینگ هالند دومین گل تیم پپ را وارد دروازه کرد تا امیدهای سیتی برای کسب سه امتیاز این مسابقه بیشتر شود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار