دشمن در تحریف کودکان و نوجوانان برنامه گسترده‌ای دارد

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: دشمن امروز از تحریف کودکان و نوجوانان برنامه گسترده‌ای دارد و حساب ویژه‌ای باز کرده است.

حامد علامتی گفت: حوادث اخیری که در کشور روی داد، مشاهده کردیم که استکبار جهانی و در رأس آن اسرائیل در شرق آسیا بر ۲ حوزه کودکان و نوجوانان و زنان سرمایه‌گذاری ویژه‌ای کرده و نمونه بارز این سرمایه‌گذاری را در شعارهای آنها در حوادث ماه‌های آخر سال ۱۴۰۱ مشاهده کردیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تاکید بر اینکه ما در مقابل زهر دشمنان در به انحراف کشیدن کودکان و نوجوانان باید پادزهرهای قوی تولید کنیم، می گوید: توجه ویژه دولت به حوزه کودکان و نوجوانان در ابعاد سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و اختصاص بودجه‌های کلام به این حوزه باید با جدیت پیگیری شود.

او دغدغه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را تربیت صحیح و صالحانه کودکان و نوجوانان اعلام کرد و گفت: هدایت دینی و اسلامی کودکان تنها نباید به عهده دولت گذاشته شود بلکه باید همه مسئولان با احساس مسئولیت و دغدغه در این مسیر وارد شوند.

علامتی شهدای دانش‌آموزی را الگو و اسوه نوجوانان امروز معرفی کرد و می گوید: دانش‌آموزان شهید که در آن دوران هرگز گناه و آلودگی را درک نکرده بودند، در میدان جهاد فی سبیل‌الله حاضر شده و درس بزرگی به نوجوانان ما دادند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پاداش این مجاهدت را شهادت اعلام کرد و گفت: هیچ پاداشی بالاتر از شهادت نمی‌توانست جزای خیری برای این دانش‌آموزان باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.