رئیس فدراسیون قایقرانی:

ورزشکاران برای حضور در آسیا باید به رکوردهای مدنظر برسند

علیرضا سهرابیان گفت: قایقرانان برای اعزام به بازی‌های آسیایی باید به حد نصاب رکورد مورد نظر کمیته ملی المپیک برسند.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی درباره اینکه ستاد بازی های آسیایی اعلام کرد رشته دراگون بت به بازی‌های آسیایی اعزام نمی شوند، گفت: از امروز (یکشنبه) فاز دیگری از اردوهای تیم دراگون بت آغاز می‌شود. نکته مهم این است که تقریبا از ۲۰۰ نفر پسران و دختران تعداد به ۱۶ نفر کاهش پیدا کرده است. طبق هماهنگی که با کمیته ملی المپیک داشتیم قرار بر این است خردادماه یک مسابقه انتخابی و رکوردگیری بین ورزشکاران داشته باشیم.

او افزود: رکوردهایی توسط ناظران کمیته ملی المپیک تعیین شده و اگر نفرات ما به این رکوردها برسند به هانگژو می‌روند. ناظران آنها عملکرد ورزشکاران ما را رصد می‌کنند و حتی تشخیص خود ما هم از روز نخست این بود تا کسانی که شانس مدال دارند اعزام شوند.

رئیس فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: حتی ما به ملی‌پوشان رویینگ‌سوار، کانو، اسلالوم و رشته‌های دیگر هم اعلام کردیم رکوردهایشان باید بالا و نزدیک به مدال باشد. بازیکنان اسلالوم امشب برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به تایلند خواهند رفت. 2 ورزشکار مرد و یک ملی پوش خانم راهی می شوند که باید حتما مدال بگیرند و رکوردهایی هم که بر جای می‌گذارند باید استاندارد و خوب باشد. اگر مدال نگیرند نباید چندان امیدوار باشند به بازی‌های آسیایی اعزام شوند. واقعا اگر قایقرانان به رکوردهای خوبی برسند نباید نادیده گرفته شوند و حقشان است تا بروند.

سهرابیان گفت: ورزشکاری مانند رکسانا رازقیان زیر نظر مربی اسپانیایی به تمرین می‌پردازد امشب برای رکوردگیری به ایران می‌آید. او هم  باید رکوردش مناسب باشد زیرا از ابتدا هم قرار ما با ورزشکاران این بود که برای اعزام به بازی های آسیایی باید به حد نصاب رکورد مورد نظر کمیته ملی المپیک برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار