رکوردشکنی «نگهبانان کهکشان ۳» در جهان

«نگهبانان کهکشان ۳» با پروتز بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ قطعه‌ای، رکورد جهانی گریم را شکست.

به نقل از ورایتی، «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy Vol. ۳) مارول یک کار بسیار بزرگ برای الکسی دیمیتریو، رئیس بخش گریم و کاسی راسک، رئیس بخش موی این فیلم بود. زیرا بیش از ۲۲۵۰۰ پروتز، ۵۰۰ کلاه گیس و ۱۳۰ مدل ریش و سبیل برای خلق موجودات کهکشانی این فیلم به کار بردند.

این عدد، رکورد جهانی بیشترین پروتز‌های استفاده شده در فیلمی را شکست که پیش از این در اختیار «گرینچ چگونه کریسمس را دزدید» (How the Grinch Stole Christmas) بود.

از آدام وارلاک با بازی ویل پولتر گرفته و شخصیت شرور این فیلم یعنی (The High Evolutionary) تا انسان‌های هیبریدی جدید، این دو هنرمند گریم وظیفه داشتند در حالی که نگهبانان برای جدیدترین مأموریت خود حرکت می‌کردند، ظاهری جدید برای شخصیت‌ها خلق کنند.

دیمیتریو می‌گوید: ما برای هر پروتز دو نفر داشتیم. بنابراین، می‌توانستیم زمان را کاهش دهیم. در این پروژه، ما از ۲۲۵۴۲ پروتز، ۱۱۷ جفت لنز و ۵۰۰ کلاه گیس استفاده کردیم.

ایووجی در نقش (The High Evolutionary)، به عنوان یک دانشمند دیوانه نقش‌آفرینی می‌کند که مسئول تبدیل راکت با صداپیشگی بردلی کوپر از یک راکون روزمره به نابغه‌ای بد دهن است که یک عمر درد دل و ضربه روحی‌اش را در خود جای داده است.

دیمیتریو می‌گوید: جیمز گان واقعاً می‌خواست مطمئن شود که ما  تمام تفاوت‌های ظریف عملکرد او را ببینیم.

گفته شده است که کار گریم هر بازیگر در این پروژه کمتر از دو ساعت و بین ۷۰ تا ۷۵ دقیقه طول کشیده است.

دیمیتریو می‌گوید که هر بازیگر، یک پروتز با کلاه‌های پیچیده جمجمه‌ای سه‌بُعدی می‌پوشد و برای (Batmom)، ناخن‌ها و باله‌های خفاشی، یک آرایش مصنوعی ۹ تکه، یک کلاه گیس سفارشی، لنز و دندان به کار گرفته شده است و همه شخصیت‌ها در آن سطح آرایش داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
من نگاش کردم خیلی هم قشنگ نبود معمولی بود!!!!ازده هفت بهش میدمشایدم شش ونیم!!!
آخرین اخبار