آغاز توافق آتش بس میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی

منابع خبری از آغاز اجرای توافق آتش بس در ساعت ۲۲ به وقت محلی میان نیرو‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی خبر دادند.

ابو مجاهد، مسئول رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت فلسطین در مورد اجرای توافق آتش بس میان دو طرف مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی گفت که آتش بس از ساعت ۲۲ امشب اجرایی می‌شود.

به گزارش المیادین، مسئول رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت فلسطین افزود: درود بر مقاومت با همه اجزای آن و به اتاق مشترک جناح‌های مقاومت که این نبرد را با درایت و شایستگی مدیریت کردند.

این در حالی است که دقایقی پیش از آغاز اجرای توافق آتش بس، نیرو‌های مقاومت فلسطین تل آویو و شهرک‌های صهیونیستی غلاف غزه را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

در همین رابطه الجزیره گزارش داد، تنها دقایقی پس از زمان آغاز اجرای توافق آتش بس، آژیر خطر حملات موشکی در شهرک‌های صهیونیستی غلاف غزه به صدا درآمده است.

محمد الهندی از رهبران جنبش جهاد اسلامی به الجزیره گفت: توافق آتش بس شامل توقف هدف قرار دادن غیرنظامیان، افراد و منازل است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) اعلام کرد، گروه‌های فلسطینی تاکنون یک هزار و ۲۳۴ موشک از غزه به سوی اهداف اسرائیلی شلیک کرده‌اند و ارتش این رژیم نیز از ابتدای تحولات اخیر تاکنون به ۳۷۱ هدف در غزه حمله کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرد: از مجموع یک هزار و ۲۳۴ موشک شلیک شده توسط گروه‌های فلسطینی، ۹۷۶ موشک از مرز غزه عبور کرده و وارد سرزمین‌های اشغالی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار