ساخت و ساز بیش از هزار طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: هزار و ۴۶ طرح تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ساخت قرار دارد.

رضا صفاری  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با بهره برداری از طرح‌های تولیدی در دست ساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین شاهد ایجاد ۳۸ هزار فرصت شغلی مستقیم خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه این شرکت از محل اعتبارات دولتی اراضی شهرک‌ها را آماده سازی و در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد، یادآور شد: مجموع اراضی که طرح‌های تولیدی یاد شده در دست احداث قرار دارند حدود هزار و ۱۰۰ هکتار است.

این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: ساخت و ساز طرح‌های تولیدی اگر پیشرفت لازم را نداشته باشد و در مهلت قانونی تعیین شده بدون دلیل موجه راکد باشد، اراضی واگذار شده بازپس گرفته و به سرمایه گذاران جدید واگذار می‌شود.

وی اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی لیا با ۲۲۲ طرح در شهرستان قزوین، کاسپین با ۱۸۴ طرح در شهرستان آبیک و خرمدشت در شهرستان تاکستان با ۱۵۷ طرح بیشترین حجم طرح‌های تولیدی ساخت و ساز در شهرک‌های صنعتی استان قزوین را به خود اختصاص داده اند.

این مسئول گفت: ۹۴ طرح تولیدی نیز در نواحی صنعتی استان قزوین در دست احداث قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: حدود ۵۰ طرح تولیدی در دست ساخت در شهرک‌های صنعتی استان قزوین در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارند و در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از آن‌ها خواهیم بود.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.